En dan passeert de volgende speedmaster
Haha, mogelijk. Maar ik heb bewust het standaard moonwatch model gekozen om niet in die rabbit hole te vallen.
Daar is het hier mee gestart
In de auto vanochtend. Ik ben nog steeds onder de indruk van de 48MP camerakwaliteit (16 pro) en de crop.
Welke telefoon had je hiervoor dan?
Hier 14pro, nog steeds tevreden over, hoewel de EW zich verrekte moeilijk laat fotograferen…
Ik gebruikte de iPhone 12 Pro voor alle foto’s die je voor midden juni (dit jaar) zag langskomen. Ik gebruik nog wel steeds de iPhone X met de Moment telefoonhoes en macrolens (dit is 20x optische zoom). Nadeel van beide iPhones zijn de 12 megapixel sensoren.
De iPhone 16 pro heeft nu 48 megapixel voor de 1x én 0,5x lenzen. Doordat de 0,5x lens ook zo’n hoge resolutie heeft, kan je in macrostand van heel dichter scherpere resultaten halen. Zoals deze plaatjes in het vliegtuig. Deze zijn op deze afstand 12 megapixel. Dit haal ik ook met mijn iPhone X en Moment macrolens maar die had ik niet mee
De 5x is helaas nog steeds 12MP. Het is een handige lens maar de 3x op de voorgaande iPhone Pro’s is beter voor horloges fotograferen .
Volgens mij heeft de 321EW geen AR coating aan de buitenzijde. Dat heeft de 321PT wel maar deze heeft daarom geen logo in het saffierglas. Het beste is de foto’s met diffuus licht te nemen.
Ze liggen op dezelfde watchstand?
Leuk hoe ze allebei een link hebben met de Apollo 11 missie, de linker iets meer duidelijk dan de ander!
Wijzers.
Mooie combinatie! Nu alleen nog een lekker glaasje bruine rum erbij…