Speedmaster only VI (Deel 6)

Dit is toch de chocolate uitvoering, zo ja was jij een paar weken terug bij Pertijs?

2 likes

Klop🍫

Nee dat niet

Die stond buy-it-now op Catawiki voor € 4490,- …maar hij is niet geweldig . Er staat op C24 een 78 uit Italie al heel lang te koop voor 5400 en dat was een jaar geleden al teveel. Daar kan wat af en geserviced in 2021 en dat is belangrijk. - 78 is ook vaak in 79 of 80 uitgeleverd.

Of deze uit het blauwe ;
Vintage Omega Speedmaster 145.022 74 Vintage - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Chocolate…

En binnenkort witte choco :grin: maar ik heb de secondenwijzer stuk getrokken bij de ombouw en de bus bleef op de as steken. Nieuw secondenrad in bestelling dus ff vertraging. Het blijft een vak… :see_no_evil:

6 likes

Wat voor band heb je hier op Roald?

Vandaag in Oxford even staan loeren bij de juwelier. Ondanks de best grote voorraad speedmaster-variaties geen nieuwe FOIS. Sterker nog, de verkoper had geen idee waar ik het over had. :joy:

Als ik me niet vergis hebben ze ook het euroteken vervangen met dat van ponden…

4 likes

Was neem ik aan een AD en niet een OB?

Bedrag in ponden is iets lager.

1 like

Dat klopt inderdaad! De omega-hoek was groot en ik had er wel iets meer van verwacht qua kennis van assortiment.

Hij herkende mijn moonwatch wel :stuck_out_tongue:

Delugs.

Allejezus. Ik probeer morgen mijn smpC rubberen band er wel op te duwen.

3 likes

16 likes

Deze blijft vet.

1 like

Wat een prachtig ding. Na een week om de pols snap ik volledig waarom dit voor veel mensen hét horloge is.

24 likes

Was dat die juwelier in Westgate? Daar heb ik een tijdje terug de nieuwe collectie van Bremont bekeken. Wisten ze ook he-le-maal niets van. :sweat_smile: Wel een relaxte zaak verder.

1 like

Baas boven baas, erg mooi :ok_hand:

1 like

Gebeurd zoveel dat je ze (niet gewild) gewoon onder tafel praat. Dat is gewoon het verschil tussen een liefhebber en een verkoper. En ik ben zeker nog geen encyclopedie zoals sommige hier :wink:.

(Ik heb het ook als ik een stofzuiger ga kopen, niet dat ik into stofzuigers ben maar je doet toch je research als je een beetje wilt weten hoe of wat)

3 likes

Ja, klopt!

2 likes

Op staal vandaag:

47 likes

Mooi @tompj!

1 like

21 likes