En een 321 die voor 21k daar ligt terwijl bij 3 AD’s die gewoon voor RRP op te halen is.
Was dat niet het afscheidscadeautje van Omega? Potverdikkie zeg, zo ga je toch niet om met een cadeau.
Kruideniersmentaliteit.
Ja idd, die lag er naast…
En voel je je nu al meer een Speedy dragen?
Mooie 145.034 Mark II. Die zie je niet vaak!
Voor mij is dit de Allermooiste speedy, k ben alleen veel te arm voor volgoud
Dat ziet niemand als je deze draagt
Maar zonder gekheid, wat een kanon die speedy
Dol op m’n Speedy, maar ik vind het wel steeds irritanter om een horloge zonder datum te dragen. Merk als ik de Speedy draag dat ik mijn horloge toch wel regelmatig gebruik voor de datum; zit zo in m’n systeem.
Datum venster zou de hele wijzerplaat vernietigen imo, maakt de dial net zo mooi symetrisch
Helemaal eens! Ik wil ook helemaal niet suggereren dat de Speedmaster een datum moet hebben. De Speedmaster vind ik juist schitterend zoals hij is.
Het is meer voor mezelf een vraag of ik hem wil blijven dragen of iets anders wil zoeken mét datum. Als je een horloge draagt zonder datum realiseer je je pas hoe vaak je op je horloge kijkt om de datum te zien.
Is het een optie voor jou om de chronograaf te misbruiken als datum?
Ja ik heb mijn agenda paar jaar terug eruit gegooit. Kijk dus bijna nooit naar de datum op mijn horloges
Al iets in gedachten?
Nooit aan gedacht… Uiteraard
Kan dat geen kwaad voor het uurwerk? Bijv omwinden terwijl je chrono niet op “0” staat.
Niet echt. IWC of Tudor chrono met datum vind ik beide wel mooi, maar nog niet echt zo wauw als een Speedy.
Datejust staat ook al lang op het lijstje maar even geen zin om veel bij te leggen.
Denk dat ik het nog even aankijk.
Ja iwc chrono’s zijn heel gaaf!!
Opwinden blijft gewoon normaal werken.
Ik moest er in het begin ook even aan wennen, maar als je er heel bewust mee omgaat, dan komt een datum onthouden ook vanzelf in je systeem
Verder lekker genieten van je Speedy