Een vreemde eend in de bijt.
Laat even weten welke. Heb nog een 20mm croco liggen z.g.a.n. mag voor aanzienlijk minder weg.
Vandaag sinds lange tijd weer eens een AD binnen gestapt. De FOIS en Pilot gepast.
De FOIS is echt een schitterend horloge, maar ergens deed hij me niet zoveel. Ik vind hem toch ook wel dicht op mijn reguliere speedy zitten. Mijn vriendin was hier ook het enthousiastste over.
De Pilot vind ik zelf dan weer erg gaaf! Dat voegt echt wat toe in mijn kleine collectie. Duidelijk anders dan een normale speedy. Wat kleur met een toolish look. Wel enigszins aan de dikke kant. Maar eens een paar nachtjes over slapen. Net even te prijzig om zomaar de trekker over te halen.
De vraag is en blijft wat wordt iemand het snelst âbeuâ ; faux patina of gekleurde subdials
Good Lord wat een rammer
Forstner ??
Nee. Moet wel oem zijn
Ow die zijn aardig aan de prijs
Helaas wel
Wow wat vet dat je die zo snel hebt kunnen toevoegen aan je collectie. Gefeliciteerd met de ST2
Dat blijft natuurlijk persoonlijk, maar heb zelf al meerdere keren de ânormaleâ gehad - zowel saffier als hesalite - en die ging me steeds vervelen. Voor mij heeft de FOIS net ff dat vleugje âschwungâ wat het interessant maakt.
We zullen zien voor hoe lang
Helemaal akkoord hoor, begrijp me niet verkeerd. Het was eerder als antwoord op @Donar als je tussen beide gaat twijfelen/kiezen. Het blijft een persoonlijke keuze! Beide modellen staan naar mijn mening ook los van de klassieke Moonwatch configuratie.
Klopt, dat blijft het icoon. Juist vanwege zân âeenvoudâ. Veel releases, en zo ook de FOIS, zijn natuurlijk een beetje een vergaarbak van allemaal leuke ingrediĂ«nten. Best een bonte kermis; dot 90 bezel, stepdial, fauxtina, bol saffier met omega logo, flatlink etc. Gewoon alles dâr op gooien haha.
Maar toch wel leuk
Ze hebben het goed gedaan hoor bij omega, wat een zot jaar wat betreft releases en voor elk wat wils.
Ik ben al heel blij de witte erbij genomen te hebben, de FOIS staat bij mij hoog aangeschreven hoor maar het wringt wat in de weg naar een snoopy of tintin op termijn⊠Jammergenoeg blijven de prijzen van die laatste een stapje verder.
Ik ben benieuwd naar de prijzen wanneer ze ook bij grijze dealers of in het blauwe terecht komen!
Van het geheel denk ik dat het saffierglas van de FOIS met âhesalite lookâ nog het meest vernieuwende is, ik kan me niet inbeelden dat dit in de toekomst niet verder zal gebruikt worden?
Ik denk juist dat ze dit vanaf nu vaker gaan doen, het is ontzettend goed gelukt dus waarom enkel op dit model plaatsen?
Maar dat weet alleen Omega zelfâŠ
Fijne jaarwisseling voor iedereen!
Wat een prachtig speedmaster jaar was het, met voor mij als hoogtepunt de gtg, tnx Jordy @Watchstick_81 voor het organiseren!
Afgelopen jaar ben ik er achter gekomen dat onderstaande Speedy misschien wel mijn alltime favoriet is en ik wellicht niks anders nodig heb (nee natuurlijk heeft een mens niets meer dan dit nodig). Hoewel de drang er altijd is, soms is goed goed genoeg. Ben benieuwd hoe dit zich komend jaar ontwikkelt, maar deze combi blijft gewoon ultiem!
Tot volgend jaar!
#nospeedyisnotanoption
Ik gebruikte een dubbele negatie dus we bedoelen hetzelfde
Eind 2024 was toch jouw speedmaster eindspurt, wat een trio!