Calibre 321
NWA
Gisteren opgehaald, mijn derde grail. Dit is de “SpeedyMoon” 345.0809. Helaas heeft deze niet de juiste band voor deze referentie, maar ik heb een 1450 band aan mijn ST1 zitten dus dat is een easy fix! Voor de rest helemaal origineel en in een uitstekende staat voor een 40 jaar oude Speedmaster. Tijdens de eerste twee SpeedmasterNL GTG’s stond deze in mijn top 3 en nu is de top 3 compleet
Binnenkort een NWA topic…
Geweldig! Van harte!
Fantastisch! Heel bijzonder én mooie Speedy!
Is dat nou een 1171 band?
Mooi man, gefeliciteerd!
Hartelijk dank!
Klopt dit is inderdaad een 1171 band. Die gaat de verkoop in en ik zet vandaag de 1450 erop. De SpeedyMoon is geleverd met een 1447, 1450 en 1479 band. Dit is een vrij hoog serienummer dus het kan mogelijk op een 1479 geleverd zijn. Ik vind de 1450 mooier staan . De 1479 heb ik ook nog liggen.
Eerst maar zien wanneer Omega weer met de Extracts verder gaat.
Erg mooi. Gefeliciteerd.
Wat een gave aanwinst!
Ook een van mijn favorieten van de SpeedyGTG
Geniet ervan!
Van harte
Mooi exemplaar
Proficiat
Mooie aanwinst Jordy, deze heeft mijns inziens een beter evenwicht dan de laatste nieuwe moonphase meteorite. Hier heb je teminste een echte Speedy met moonphase. Bij de nieuwe is dat niet zo, dat is een moonphase met meteorite die veraf enigzins op een Speedy lijkt.
Maar goed, fantastisch dat je je top 3 Speedmaster modellen in je collectie bijelkaar hebt.
Prachtig!! Echt heel gaaf! Van harte!
Gefeliciteerd! Je bent lekker bezig! Heel erg gaaf deze!
Prachtig! Van harte, vind dit stiekem 1 van jou leukste !
Van harte!!! Schitterende aanwinst
Van Harte een heel mooie vondst en aanvulling in je collectie.