Het licht bepaalt alles hé
Ziet er gezellig uit! Het is altijd een eer om de collectie van @Watchstick_81 voor de lens te mogen hebben!
Het is echt een mooie reel geworden @myfriendscallmeKC
Dit was voor de video waar het hele horloge in beeld was. Voor de macro kwam er de “crème de la crème” opzetlens op
Hahaha! Ik zie er lekker vrolijk uit. Je kan duidelijk zien dat ik lol heb.
Ja, goed licht, een dikke macro lens en de compositie van kunstenaar(s)
Thx Juko!
Die was er ook. Compact, beste ter wereld en past op alle telefoons
Mooi gemaakt hoor
Wanneer zou ik eens langs komen?
Zeker!
Denk dat je 3940 de mooiste beelden zou opleveren. Meeste karakter en details.
Maar er is al snel een halve dag inzet voor nodig. Dus echt een gunst aan een mede horloge liefhebber die ik al langer ken en die mij ook iets heeft gegund.
Was een beetje aan het dollen.
Ik weet dat het serieus veel werk is. Maar goed daar is het resultaat ook naar
Maar goed ik heb @Bwatched inmiddels zo gek gekregen. Dus als we beide tijd hebben gaan we het proberen.
Ben benieuwd!
Daar is die dan! Keurig een aantal jaar voor gespaard. Ik vind het veel geld en daardoor ook wel wat ongemakkelijk, maar keer op keer vond ik het een prachtige klok. Ik twijfelde tussen een hesalite en saphire, ik wilde sowieso een 3861 en bij Dux hadden ze beide nu binnen.
Netjes geholpen, hoewel het verhaal over het horloge wat uitgebreider kon (“in iedere collectie hoort deze te zitten” maar veel meer info kreeg je niet “ik doe met name Rolex en Tudor”). Ik vond het canvas bandje mooier, dus de saphire gekocht en de band + sluiting sturen ze nog op. Heel heel erg blij mee!
Niet de beste foto’s, maar je krijgt het idee…
Proficiat en mooie aanwinst.
Bin there done that.
Gisteren mijn nieuwe Seamaster opgehaald. Gelijk de Speedmaster op een Nato strap laten zetten. Wat een verschil.
Gefeliciteerd! Staat je goed!
Zucht! Wie of wat is Dux?
Jij ook gefeliciteerd!
Staat top die rubberen band
Gefeliciteerd! Geniet ervan
Zeg wat ben jij actief hier sinds je die speedy even hebt
wasfoneetiesch !