Speedmaster only VI (Deel 6)

Niet weg doen die zwarte. Gewoon beide nastreven. Totaal andere horloges. (Nou ja…in ieder geval wil je ze allebei).

29 likes

Wat een beauty’s!

Ja ik moet er echt even goed over nadenken, want denk ook wel dat ik spijt ga krijgen als ik m’n SS weg ga doen…

Overigens staat de Snoopy ook nog op t lijstje, dus vraag me dan af of t niet te veel van t goeie is…

2 likes

+1✌️

Overigens zou ik de zwarte niet wegdoen. Is toch je basis go-to Speedie. Altijd goed. Krijg je spijt van denk ik.

4 likes

33 likes

Zijn toch in elk opzicht verschillend. Ik volg @tompj volledig… ik hoop ook binnenkort een telefoon te krijgen voor een snoopy dus ik laat het weten hoe het voelt :wink:

4 likes

Je mag mijn telefoon wel?

3 likes

@Benoitf

Ik bied 2 telefoons. :money_mouth_face:

2 likes

Op die van mij zet ik een hond als achtergrond!

5 likes

Hebben we het eigenlijk over de 2015 of 2020 versie, als het de laatste is wil ik de Snoopy en een telefoon? :face_with_peeking_eye:

1 like

:joy::joy::joy: (belgisch taalgebruik nekt me meer hier)

3 likes

Denk het idd ook wel, maar toen ik er net zat kon ik even niet normaal nadenken hahaha

1 like

Ah heel tof! Hoop dat je snel het telefoontje krijgt!

Haha :stuck_out_tongue_winking_eye: ja nee je hebt helemaal gelijk , compleet anders. :sweat_smile:

2 likes

Dat is toch heerlijk zo een setje!

1 like

Nee. Zwarte speedy is de basis. Ohja omruilen voor de hesalite is wel een goed idee :stuck_out_tongue_winking_eye:

Plexi is sexy

3 likes

Wat zeg je? Plexi is scratchy? :upside_down_face:

2 likes

Hahaha bij aanschaf was ik idd nog aan t twijfelen, maar toch maar voor de sandwich gegaan

Dit ook idd hahaha

My speedmaster

23 likes

Zo mooi die witte.
En komt ook zo anders over dan de zwarte , lijkt in eerste instantie een heel ander horloge.
Ik ben bang dat je gelijk hebt en dat ik ze inderdaad allebei graag wil.
Ik vrees dat mijn trouwe Explorer onderweg naar de uitgang is binnenkort.

2 likes