Met 2 jaar garantiepas erbij en geen onderdelen mee terug?
Correct
Beste Speedy liefhebbers ik ben al enige tijd info aan het zoeken naar een uitvoering met bruine wijzerplaat op staal of leer.
Ref.nr: 311.30.42.30.13001 of 311.32.42.30.13001
Zelfs hier op het forum weinig over te vinden.
Zijn er liefhebbers die er een bezitten en/of gehad hebben en er wat over kwijt willen?
met vriendelijke groet,
Aad
Je bedoelt een gepatineerde of tropical plaat?
Staat een 145.022-69 bij Watchfid te koop. En een tropical Ed White bij Brevet Watches. Bijvoorbeeld.
Nevermind. Ik zie nu de referentienummers.
Het gaat @Aad_A denk ik alleen om de moderne “chocolate” versie:
@springdrive en @WatchWalker hebben of hadden die in de collectie.
Wat was dat een geweldig horloge. Een van de weinige waar ik spijt van heb dat ik hem verkocht heb.
Ik droeg hem voornamelijk op de Forstner Bullet bracelet (beste aftermarket band ooit!)
Hier wat foto’s.
Ook een gaaf model zeg!
Nou gas erop ik wil slapen ![]()
Bedankt voor het plaatsen van deze foto’s.
Heb er ooit een in de etalage bij een juwelier in Spanje gezien en verder niets mee gedaan, had kort daar voor een zwarte versie gekocht.
Maar tijdens het verkennen van het Moonwatch only boekwerk kwam ik een stukje tegen over deze variant en het verwondert mij dat je zo weinig leest over deze uitvoering.
Zou zomaar een zoektocht kunnen worden voor zo een. ![]()
Is zeker de moeite waard. De bruine plaat is bijzonder mooi en net even anders dan de standaard zwarte. Ook is deze Speedy standaard uitgevoerd met dubbel saffier. Daarnaast is het ook een iets aangepast uurwerk (1863 ipv 1861).
Top, proficiat! Ik heb er ook (te) lang over getwijfeld, je ziet hem niet zo veel, leuk dat het op het forum is!
zou hem wel ditect op de 3861 band zetten persoonlijk ![]()
Wat @YY77 zei, deze heb ik gehad van 2014 tot 2019. Was een van de pakweg 30 Speedmasters die ik heb gehad. Op een oude “groepsfoto” zie je het horloge als 5de van links.
Er zit ook nog een leuk verhaal aan vast. Een goede Duitse vriend van me, fervent horloge liefhebber en bezitter van een grote en waardevolle collectie (PP, AP, Rolex,…), wou absoluut geen Speedmaster. Op een dag zijn we een avondje wezen stappen in Brussel toen het gesprek weer daarover ging. Ik droeg die dag toevallig deze chocolade Speedmaster, heb hem spontaan afgedaan en aan hem gegeven met de woorden “nu is hij van jou, je mag me ervoor betalen wat je hem waard vindt, zonder minimum maar maximaal €3999” (dat was dus in 2019). Daar had hij geen antwoord op en zo is hij dus in het bezit gekomen van zijn eerste en enige Speedmaster.
Wat mooi! Ik kreeg mijn horloge terug van Omega zonder gravelcase, maar in een plastic zakje en ze zeiden dat Omega gestopt was met het geven van Travelcases. Ik vond het er wat armoedig uit zien!
Dat snap ik. Misschien maakt het uit waar het horloge naar toe wordt gestuurd? Al heb ik overigens geen idee waar mijne is geserviced.
De mijne werd naar Zwitserland gestuurd en de dealer schreef me dit: “Hiervoor kwamen de herstellingen inderdaad in een soort rode Omega doos, door enkele interne veranderingen bij het herstelatelier van Omega merken we nu dat de herstellingen in een watchpouch terugkeren.” Die watchpouch is een soort zakje ipv een mooie doos.