Dan noem je een stad op ook. ![]()
Ik bedoel niet dat ik me onveilig voel in Rotterdam overigens. Dus dat zegt wat over hoe Thailand voelt ![]()
Thanks! Het is de canvas strap van Zuludiver: Croyde Canvas Watch Strap - Army Green - ZULUDIVER. Ik heb 'm ook in het zwart:
Prima kwaliteit, zeker voor het geld.
Ik zie niks, ik hoor niks. Tralalala…
Mijn 105.012-66 ligt nog tot eind september bij de horlogemaker en de platina is nog onderweg dus ik zit hier met lege 321 handen. Volgende week wel een NA ![]()
Top, thanks.
We zijn benieuwd wat voor moois dit nu weer is ![]()
Bijzonder verhaal en mooi om zo’n familiestuk nieuw leven in te blazen en ervan te genieten!
Mooi verhaal! We zien graag nog iets scherpere foto’s zodat we die schoonheid goed kunnen bewonderen!
Hahahaha geweldig verhaal dit. Het heeft blijkbaar gewoon zo moeten zijn. Meteen een knallend begin van de hobby met één van de meest iconische horloges die er zijn. Gefeliciteerd ermee en veel plezier! ![]()
Geweldig man! En wat een geluk dat je hem nog hebt. Vaker dragen dit prachtstuk ![]()
Dat is idd veel beter! Mooi ding hoor! Heeft al een heel leven achter de rug, dat zie je. Maar het is een mooi exemplaar!
Wow! Ik heb helaas niet het geluk dat ik mooie “heritage prices” van mijn eigen familie in de collectie heb. Maar gelukkig ben ik er zelf wel mee bezig voor latere generaties.
Wat een geweldige vondst en een geluk dat het lot bepaalde dat het toch niet naar het vuilnis ging. Hoe verzin je het om een erfstuk weg te gooien zonder het te checken.
En mooie 105.012-65, de “echte” maanreferentie volgens de puristen.
Welkom Gert!
Wat een verhaal, ik krijg er bijna de kriebels van als zoiets hier zou gebeuren!
Hier mijn 321 in vol ornaat, wel een jonkie vergeleken bij die van jou:
Prachtige vondst! Leuk verhaal.
Een oude wijsheid van Sjiel: gooi nooit je vintage 321 Speedmaster zomaar bij het grof vuil.
Is de jouwe binnen de garantie al een keer opgestuurd omdat die niet meer liep?
Het is stiekem een fantastisch verhaal! Welkom bij de club en het is echt een prachtige bijzondere Speedy!