Speedmaster only VII

Enig idee wie Rebornsoul is?

Nee weet ik niet… ik ga er maar vanuit dat hij niet zomaar wat roept. We gaan het de 13de zien. En ongetwijfeld al eerder in een tiental teasers van Omega. :joy:

2 likes

Dat zou dan meteen een vette kick off worden van de Speedy Tuesday events die weer gaan plaatsvinden. Begreep via via dat er een stuk of 6 dit jaar zullen zijn.

Speedy Tuesday event in Hong Kong. This event will take place on January 13th, 2026, and will be co-hosted by Omega.

1 like

Tof! Ben benieuwd

Had er ook een mailtje van gekregen van Fratello om je ervoor in te schrijven. Ik had er serieus over na zitten denken, maar ik heb die dag een andere belangrijke gebeurtenis.

1 like

Er komen nog wel een paar dit jaar. Misschien lukt het om bij een van die aanwezig te zijn.

Vind dan het WK kroketten eten plaats? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

27 likes

18 likes

29 likes

25 likes

Fijne zaterdag allen, vanochtend lekker sneeuwpret met de kinderen. Toen een G-Shock om. Nu warm binnen en deze om. :star_struck:

29 likes

Vakantie collectie

30 likes

Schitterende collectie :ok_hand:t3:

1 like

Top collectie!! Geniet van je vakantie

1 like

Mooie collectie :ok_hand:

1 like

Fijn weekend HF.

26 likes

Wie zocht er nog schakels 1450 en/of een 809 endlink ?
Er is net wat aangeboden op ebay van een Duitse verkoper ;

cafescholz

(185)

Particulier

100% positieve feedback

Andere objecten van verkoperAndere objecten van verkoper

Contact opnemen met verkoper

2 likes

Soms zit er iets in je hoofd waar je wat mee moet… en bij mij is dat de witte Speedmaster. Nu is het budget er zeker nog niet en het jaar nog lang, maar aangezien er in dit topic wel aardig wat liefhebbers/kenners zijn was ik even benieuwd naar een aantal zaken.

• hoelang is de witte Speedmaster er al, las verschillende jaartallen op internet.
  • de prijs waar ze nu nieuw/gebruikt voor aangeboden worden is 6900/7400 euro, verwachten jullie dat dit nog zakt.
  • en wat zijn de ervaringen van degene die hem hebben?

Dank voor het meedenken!

Speedy Tuesday 5 maart 2024

1 like