Soms zit er iets in je hoofd waar je wat mee moet… en bij mij is dat de witte Speedmaster. Nu is het budget er zeker nog niet en het jaar nog lang, maar aangezien er in dit topic wel aardig wat liefhebbers/kenners zijn was ik even benieuwd naar een aantal zaken.
hoelang is de witte Speedmaster er al, las verschillende jaartallen op internet.
de prijs waar ze nu nieuw/gebruikt voor aangeboden worden is 6900/7400 euro, verwachten jullie dat dit nog zakt.
en wat zijn de ervaringen van degene die hem hebben?
Iemand nog gedachtes over de prijs, zal deze stabiel blijven rond de 7k of naarmate wat ouder een stuk zakken? (Snap dat het koffiedik kijken is, maar dat is soms wel leuk)
Prijs is niet verkeerd, maar deze heeft wel wat werk nodig. 1 van de verwijderbare links ligt uit elkaar en er is weinig over van de spring bar. Gelukkig ben ik al voorzien
Zal voorlopig wel stabiel blijven denk ik. Ik denk dat de markt zal aantrekken dit jaar, maar ik denk niet dat dit per se voor de witte Speedy geldt. Voor een goede deal kun je wachten totdat er hier 1 in het blauw komt. Zijn er best een aantal voorbij gekomen al.
Tot zover koffiedik kijken, doen we verder lekker helemaal niets mee, top bedankt