Dan kan dat misschien alleen gebeurd zijn als iemand bij de OB in Amsterdam geweest is.
Dit is een beetje Seamaster style met die dubbele richel. Hier zou ik gewoon de originele moonwatch rubber strap op gooien.
Goede combi dat sowieso ![]()
Dat staat hem heel goed ![]()
Ik zit in hetzelfde kamp. In eerste instantie dacht ik; Gaaf!! Een ST1 maar dan met glossy dial en opgelegde markers. Maar hoe langer ik naar de nieuwe reverse panda kijk hoe lastiger ik het vind.
Of het moet gewoon een tijd wennen zijn. ![]()
Wat natuurlijk super is. Als je 'm over een jaar nog mooi vindt kan je ze ruim onder list oppikken
Net als met die witte.
De wat in Amsterdam?
Omega boutique ![]()
Je geeft het antwoord zelf al.
Amsterdam lagen ze dus waarschijnlijk wel.
Maastricht zit nog niet in mijn systeem.
Nog twee weken en dan lanceert NASA de Artemis II
bemande maanmissie.
Eerste tijdslot is op 6 februari 2026.
Launch Period Jan. 31 – Feb. 14
- Launch opportunities February 6, 7, 8, 10, and 11
Launch Period Feb. 28 – March 13
- Launch opportunities March 6, 7, 8, 9, 11
Launch Period March 27 – April 10
- Launch opportunities April 1, 3, 4, 5, 6
Deze Artemis II is een bemande missie voor een rondje maan zonder landing.
Artemis III zal een bemande maanlanding worden.
Ik ben heel benieuwd of Omega een bijzondere Speedmaster editie laat uitkomen.
Uiteraard ben ik ook benieuwd welk horloge de astronauten zullen gaan dragen.
China doet ook mee in de maan-race met hun
Chang’e ruimte programma. Misschien zien we daar ook wel een leuk (Chinees) horloge verschijnen.
Zo’n 56 jaar geleden zat ik als jonge blaag vol verwondering naar de tv te staren om live de beelden te zien naar de eerste maandlanding.
En straks hoop ik alles nogmaals te kunnen beleven en wie weet met een nieuwe Speedmaster om de pols
.
O ja…ik wil de discussie niet aanwakkeren dat de maanlandingen nep zijn of er een politiek onderwerp van maken.
Wat denken jullie? Wat gaat Omega uitbrengen in de Speedmaster lijn voor de komende ruimte-missies?
Een moonwatch!
![]()
Flauw. Ik weet het. Maar ze zullen vast weer een mooi moment aangrijpen. Een mission to the Moon Artemis 3 bijvoorbeeld.
Omdat Maastricht t3ring ver is? ![]()
Hopelijk kan ik 'm volgende maand in Swiss bekijken ![]()
Een kennis (Rob uit de VS) heeft 'm vandaag gekocht en stuurde dit door:
Ik moet nog steeds goed kijken, want in een flits lijken ze hetzelfde. Vooral op dezelfde band.
Voor mij geen meerwaarde, wel een mooie uitvoering.
Het oogt gewoon net iets meer flashy.