Leuke vergelijk , hier vind ik de Daytona eigenlijk wel wat saai en steriel uit de test komen, weinig ziel. De Speedmaster vind ik kwa kastpoten en band veel meer klasse hebben.
ja ben ook niet van de vintage,geef mij ook maar nieuw
maar vind de speedy wel ook heel mooi ![]()
Nog vroeger, toen ik niks van Rolex moest hebben ![]()
Ik wil hem wel eens naast de witte Pro zien. Die heeft mij erg positief verrast. Voornamelijk door de indexen en het wegvallen van de melkring.
Snel maar eens de boutique binnenwandelen dus!
Hij maakt de tongen wel los iig deze release. Lekker druk in het Speedmaster topic. Lekker bezig Omega ![]()
Ah joh, LIP is gewoon een prachtig merk!
Nu wordt je heel persoonlijk.
Die doet pijn.
Haha, je bedoelt mijne? Dan was je ook wel lightning fast want die stond er max 10 seconden op.
Anyway, ik had niet zoveel puf voor deze eeuwige fanboy vergelijkingen en daarom eraf gehaald.
Ik vind een Speedy mooier. Voor mij wat meer bescheiden dan een Daytona. Maar ieder het zijne. Ik ben wel allergisch voor keramische bezels dus de panda gaat ‘m niet worden. Jammer, want mooi.
Zouden ze de zwarte rubberbanden ook in verschillende lengte maten hebben?
De standaard maat vormt zo’n dik pakket op de sluiting om mijn pols. Zou hem dan liever met een gesp hebben…
S, ref 032z017246
(Length 91.60mm, 95.00 mm)
std, ref 032Z017245
(Length 101.60mm, 105.00 mm)
L ref 032z017247
(Length 111.60mm, 115.00 mm)
Je hebt zo ook in de vintage variant. ![]()
Nee zonder dolle die bezel van de nieuwe omega is ook dikker dan de normale. Niet breder. Wel
Dikker.
Je hebt die witte ook wel heel lelijk op de foto ![]()
Zo al stuk mooier imho.
Kan niet wachten de nieuwe panda te proberen!
Dat licht ook altijd… Waardeloos in die winkels.
![]()
Ja. Vind ik ook. Ik was nooit echt onder de indruk van de witte, alhoewel ik hem bij @Rolopalooza wel weer lekker op de pols vind staan.
Bij @Rolopalooza staat alles lekker op de pols…
Ik kan niet wachten om binnenkort lepeltje lepeltje met Rola te liggen…