Gaaf! ![]()
![]()
Dinsdag is al bijna voorbij en helemaal vergeten wat te posten! Voor de laatste 5 uur en 42 minuten: Happy Speedy Tuesday!
Potverdikkie! Dat is wellicht één van je beste tot nu toe! Heerlijk! En dat zonder koffieboontjes ![]()
Nog steeds blij met je camera?
Ik zat er nog wel aan te denken om er bij te strooien ![]()
Jawel, maar wil nog steeds een nieuwe haha.
Iemand ervaring met deze band,? Schijnt een feestje om de pols te zijn. Heb nog even een laatste dieuwtje nodig waar ik nog nooit z’n dure lederen band heb aangeschaft.
Voor m’n Fois overigens ![]()
Geen ervaring, maar het lijkt mij gelijk aan kalfsleer te zijn (in dit geval jonge stieren) en de kwaliteit daarvan is bepalend hoe soepel en zacht het om de pols zit. Maar dat kan alleen als de binnenvoering ook van hoge kwaliteit is. Staat daar iets over vermeld? Bij Bulang krijg je kwaliteit maar ze zitten met hun prijzen ook aan de bovenkant van de markt, dus je zou ook een goedkoper kalfsleer strap kunnen proberen.
Crowdfunding starten! ![]()
FF iets anders op deze mooie Speedy Tuesday…, is ‘ie al binnen?? ![]()
Ook hier benieuwd!
Ik heb het idee dat de zoektocht nog steeds gaande is.
Ja
Nee
Helaas nog geen tijd gehad voor goede foto’s te maken, het is vandaag binnengekomen.
Hierbij alvast een indruk:
De ECHTE Mitsukoshi! Eén van 300 stuks uit 2003. Gevalideerd door Omega en binnenkort de NA hier op het forum. Want dit was een zoektocht zoals ik deze nog nooit had meegemaakt. Bijna opgelicht, velen fakes ontmaskerd en bij toeval op een megadeal gestuit!
Ik had al een klein vermoeden dat binnen jouw collectie die nog een upgrade kon doormaken! Leuk hoor.
Van harte en je weet wel een cliffhanger te maken van je na:ok_hand:t3:. Leuk ik kijk er naar uit ![]()
Top man! Ziet er prachtig uit. Als een Modsukoshi niet genoeg is je per se een echte wil ben je pas echt een liefhebber. Van harte ![]()
Dat is makkelijk praten achteraf ![]()
Grapje, ik denk dat ik het in privé gesprekken al vaker heb laten doorschemeren?
Dank je wel!
Dank je! Ik denk dat het ook een zeer leerzame NA gaat worden voor iedereen die naar een Speedmaster kijkt, waarvan de service-onderdelen vrij op de markt beschikbaar zijn!
Thanks man! Ja dat is ook de strekking van mijn NA denk ik, want optisch verandert er niet veel. Alleen het prijskaartje en het gevoel.
Waanzinnig gaaf ![]()
Nieuwsgierig!
Ja precies dit dus… naja we zijn benieuwd ![]()