Speedmaster only VII

Die laatste foto laat echt zien hoe de glossy dial overkomt. Ik vind het zeer geslaagd.
Mooi man :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd!!! Jaloers :blush:, maar vind de prijs te hoog momenteel…

Hier wacht ik wel op :wink:

1 like

17 likes

20 likes

Gefeliciteerd! Echt een mooie aanwinst!

Naar welke film gaan jullie? :wink:

2 likes

Misschien hebben ze kaartjes voor Melania. :upside_down_face:

1 like

Ach ja, er zijn altijd mensen die de afschrijvingskooltjes uit het vuur moeten halen… :wink:

1 like

Als je met @Rolopalooza naar de film gaat, weet je zeker dat het gaat plakken…

3 likes

Ik ben zo iemand. Deze is zowel verkoold als afgeschreven.

25 likes

Wat heb je daarmee gedaan dan?
Lijken wel lasspetters op het ‘glaasje’

55 jaar in de Mexicaanse zon :sunglasses: Nee ik was het niet zelf.

“Spetters” zitten op de dial btw.

1 like

Oh echt, het leek in het glaasje te zitten.
Verkeerd gekeken dan

Tof, ik heb meestal moeite met patina maar dit heeft wel wat. Enig idee wat deze specifieke reactie getriggerd heeft?

1 like

Lijkt op afgebrokkelde tritium van de oude wijzers danwel uurmarkers.

1 like

Zo op de foto misschien, maar als je m in het echt ziet denk je wat is dit voor puinbak hoor :laughing:

Ligt nu bij de horlogemaker voor een overhaul met originele vintage onderdelen.

Wat Yong zegt zou best kunnen. Dat het tritium wat vergaan is en heeft gereageerd op de wijzerplaat. Het zijn wel echt verbleekte plekjes. Ik vind de dial ook gaaf, misschien dat hij er nog een keer terug in gaat.

3 likes

Heel fraai is deze!! Van harte!
Ps. Die rubberen band is écht geen porum :wave:
Smaken verschillen :beers:

1 like

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

Ik vind die rubberen band wel tof. Geen porum is wel een hele grote fuck you :rofl:.

Dat je het vindt betekent niet gelijk dat je het hoeft te zeggen.

2 likes

Nou zo heftig bedoelde ik het niet hoor :man_shrugging:

De nieuwe Speedy is werkelijk prachtig en in mijn optiek laat die foto met rubberen band duidelijk zien waarom Omega dit zelf zo niet bedacht heeft.

Dus excuus als ik iemand op zijn of haar teentjes heb getrapt. Het was niet zo bedoeld.

2 likes

Thanks! Na twee dagen dragen kan ik alleen nog meer bevestigen dat dit echt een briljant apparaat is.

Alsjeblieft mannen, excuses zijn echt niet nodig (laat staan vlaggen). Een forum is er om meningen te delen, en die hoeven niet per se gelijk te zijn aan die van jezelf.

Bovendien: wie mij een beetje kent, weet dat ik beschik over een feilloos stijlgevoel en een fijnbesnaarde smaak.

Mocht iemand daar toch aan twijfelen, dan ligt het probleem vermoedelijk elders, niet bij mij. :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Kom op jongens… geintje natuurlijk!

7 likes