Speedmaster only VII

is heel mooi :ok_hand:

21 likes

26 likes

Zonnig weekend :sun_with_face:

25 likes

@YY77 heeft even geduurd, maar nu met goldplated springbars :wink: thanks voor de tip

35 likes

26 likes

45 likes

33 likes

30 likes

38 likes

Ik geloof je hoor! Ik dacht eerst 861 omdat de 321’s allemaal een teardrop chronowijzer hadden. Kan van alles gewisseld zijn in al die jaren. Lunette is idd service-onderdeel. :blush:

Sommige horloges zijn net mensen; in de loop van 60 jaar komen er af en toe wat service delen in of op.
:wink::clinking_glasses:

2 likes

Hoi :wave:t2:

32 likes

Gefeliciteerd, zaten er trouwens 3 kaarten bij gekregen (t.w. master chronometer, garantie en de pictogram kaart) en het instructieboekje?

1 like

Doen ze dat niet (altijd) meer dan?

Ik hoor in de wandelgangen dat tegenwoordig de pictogram kaart ontbreekt alsook het boekje.

2 likes

Pictogram kaart doen ze er tegenwoordig niet meer bij. Deze miste ik ook bij mijn Snoopy en heb hier nog voor gebeld naar S&C. Kreeg toen te horen dat ze deze er niet meer bij doen.

5 likes

Inderdaad maar 2 kaarten en een boekje met een QR code voor user manual.

Zat ook niet bij mijn witte speedmaster en zodoende een mail gestuurd naar Omega of dit wel correct was.

4 likes

Poeh, geen idee. Ik heb de doos nog niet open gehad. Ik heb hem bij de Omega boutique gekocht, ga er dus vanuit dat alles erbij zit. , ik zal eens checken zodra ik thuis ben.

2 likes

18 likes