Wat heb jij niet ? ![]()
Gewoon een spiralwinder caseback erop en je bent klaar.
Zelfse draagcomfort als de nieuwe.
Lekkere plaat ![]()
Even paar side by side collage’s gemaakt van de ST2 Ultraman met: Flatlink57, Nixon 3861 (Polished centerlink) en Holzer (Polished centerlink).
Wel grappig om het zo in een overzichtje te zien hoe verschillend de Ultraman eruit ziet. En leuker om af en toe te kunnen wisselen ![]()
Edit, op verzoek van @Benoitf een polletje erbij ![]()
- Nixon 3861 (Polished centerlinks)
- Flatlink 57
- Holzer (Polished centerlinks)
- Anders, … (graag in een post wat je dan in gedachte hebt)
Dit is wel eens leuk om te zien, maak er eens een poll van. Ben benieuwd! Flatlink for the win voor mij ![]()
Ikkanniekiezen
hangt echt van dag tot dag af.
![]()
Andere banden ook gaaf hoor.
Maar de flatlink brengt het drukkere horloge (door de rode accenten) tot rust.
Geen poll?
Oké voor mij de Nixon ![]()
Denk dat ik hem nog het mooist zou vinden op de “basic” Nixon volledig brushed. Holzer en flatlink voor de afwisseling ![]()
Staat hem goed👌
Flatlink. Al staan de anderen ook top op zo’n mooi horloge.
Wat is je polsmaat als ik vragen mag?
![]()
Supercombo!
Op sommige foto’s lijkt het horloge aan de grote kant. Ik was dus benieuwd. Bedankt voor je reactie. Heb dezelfde polsmaat als jou en heb de speedy pro altijd over geslagen omdat ik dacht dat die te groot zou zijn voor mij. Staat stiekem al jaren wel op m’n lijstje. Ik moet gewoon eens gaan passen is de conclusie😅
De lug to lug is 47,50 mm maar vind hem net goed vallen. Snap wel dat die op foto’s groot oogt. Ik moet niet groter gaan qua diameter en lug to lug.
Weet niet wat je in jouw collectie hebt qua maat en lug to lug size maar hopelijk geeft dat getal enigzins een beeld.
Uiteindelijk zeggen getallen niet alles en is het belangrijkste dat jij er goed bij voelt als je een horloge draagt. Dus vooral gaan passen zou ik zeggen.