(Vrijwel) niets wordt gedragen. Dit is puur hoarding. Helemaal goed natuurlijk als dat je ding is.
Dit zijn vooral investeringen en hij draagt af en toe wat uit deze Speedmastercollectie. Dit zijn dan vooral de “beaters”. Het uurwerk onderhouden hoef je dan alleen te doen als je het verkoopt of je maakt het de verantwoordelijkheid van de volgende eigenaar. Als je maar transparant bent bij de verkoop. Ik ken ook verzamelaars die alles steeds laten onderhouden, terwijl ze het nooit dragen. Dan wordt het snel een vervelende hobby ![]()
Phoe, dank voor de fotobomb man
heerlijk.
Hahaha, zelfs je naam ermee laten veranderen ![]()
Dat vind ik leuk om te zien!
PloProfesseur in da house ![]()
Kan deze PloPro heel goed fietsen?
Wow wat een collectie! Echt prachtige exemplaren.
Bij zo’n bedrag denk ik toch aan andere investeringen, met meer rendement en meer liquide.
Grootste voordeel lijkt me dat het wel in een Box past, maar niet in Box 3 valt waarschijnlijk
.
Gelukkig was je je extra fotorolletje niet vergeten!
Eens ![]()
Best wel. Hoezo?
Geen idee eigenlijk
Ben benieuwd
Helaas deze collectie niet in real life gezien bij de GTG. ![]()
Maar wat een
collectie. En dan te lezen dat dit maar een deel is van een groter geheel. Echt mind blowing.
Bedankt voor het delen en maken van deze fotoreportage. ![]()
Staat is natuurlijk prioriteit numero uno maar vraag mij af of bij zo een collectie de papers en dozen (waar mogelijk) een must zijn bij aanschaf.
En als je die dan hebt waar je die dan laat, kan je wel een kamer mee vullen gok ik zo. ![]()
Dat weet ik wel zeker, alleen is dit leuker om naar te kijken natuurlijk. Denk ook dat hij andere investeringen heeft en die moeten helaas wel opgegeven worden bij de blauwe enveloppen brigade!
![]()
Dan heb je die grote koffer volledig op het hoofd gezien? Dat is het nadeel van GTG’s, er wordt gewoon teveel gekletst. En je was natuurlijk op die ST2 aan het azen!
Nee dat is een leuke bijkomstigheid. Uiteindelijk verdwijnt dat toch ergens op zolder en de staat van het horloge is het allerbelangrijkste.
Heb niet alle tafels langs kunnen lopen en een aantal collecties jammer genoeg niet gezien. Waaronder ook de collectie van flowert. Die DeVille had ik wel willen zien. Wie weet een volgende keer.
Veel gekletst inderdaad maar dat maakte de GTG voor mij extra leuk en super gezellig. En de focus lag inderdaad op de ST2 ![]()
Misschien wel de voor mij perfecte Speedmaster. De Copper op 1447 bracelet. Zo in het zonnetje. Hier kan ik dus echt ontzettend van genieten
(mijn vrouw staat me raar aan te kijken bij het maken van deze foto’s, die begrijpt er niets van, ook ok
)
heel herkenbaar
Hier kijkt ze er al niet meer van op. Zelfs m’n kinderen niet.
Nog even en m’n zoon gaat me na doen denk ik.