Speedmaster only VII

Deze heb je verdiend, hij is prachtig! :ok_hand:t3:

1 like

Wow wat een gave NA! Ik denk dat je snel een tweede big box nodig hebt hahaha, of ga je dit keer voor een grote pelicase? :grin:

1 like

Misschien komt deze box een keer los op de markt. :upside_down_face:

3 likes

Met de racing naar de F1 kijken

17 likes

19 likes

Later vandaag eens wat nieuwe Speedy’s bepotelen, ben benieuwd!

25 likes

Leuk :ok_hand: wat specifieke op het oog?

1 like

Niet per se, maar ben wel heel benieuwd naar de nieuwe reverse panda in het echt!

1 like

Dank je! Binnenkort live te zien :wink:

Thanks! Ja het is niet gelukt om bij 10 te stoppen, even de balans opmaken. Gelukkig zit hier de originele doos erbij :slight_smile:

Dat gaat altijd tegenvallen als je een vintage klapper om hebt. Ik moet altijd even paar dagen wennen :smiley: Veel plezier!

4 likes

Haha ja dat zou kunnen. Termen als “karakter” zijn toch niet volledig uit de lucht gegrepen :wink:

Dank je!

1 like

22 likes

18 likes

Mooiste full gold die ik me voor nu kan bedenken :sunglasses:

24 likes

24 likes

Ook een silver dial? Ik kwam onlangs deze tegen op watchfid:
https://www.watchfid.com/watch/omega-speedmaster-145022-71-silver-dial/

Die op jou foto heeft wat beter passende wijzers!

Mooie foto!

2 likes

Mijn eerste photoshop

18 likes

Dit is een 10th Anniversary Apollo 11 wijzerplaat in een moderne 3861 Sapphire. De wijzerplaat zit in een witgouden Speedmaster met andere wijzers. Hier in een oude foto van @HanDavinci

10 likes

Dank! Was even stoeien met twee jonge kinderen die de camera en/of de horloges wilden pakken. Ik maak eigenlijk nooit foto’s dus was ook wel even hoe ik de wijzerplaat een beetje goed op de foto kon krijgen. Die blijft in het echt mooier dan op de foto’s.

1 like

Je zou haast zeggen dat het hetzelfde is zo op foto, indices en kleur enzv. Enkel de wijzerset ziet er mij anders uit (chrono wijzer enzv).

Om me te verduidelijken; ik vind de jouwe wel geniaal.