Speedmaster only VII

Holy shit. Dat lijkt het antwoord te zijn:

Service dial for caliber 321, painted logo and luminova indexes. (ref. PP2001/001) The feet are incompatible with the caliber 861. it will allow you to resurrect a speedmaster whose original dial has lost its life.

Rekening houdend met wat variabiliteit in hoe lume wordt aangebracht en hoe het vergeelt over de tijd, is dit het meest sluitende antwoord voor waar de dial vandaan komt. Ontzettend bedankt @YY77

1 like

Blijft wel een mooie dial :ok_hand:kom je niet vaak tegen zo

De “tractor” ploegt door…

14 likes

Verandering van spijs…

19 likes

Goedemorgen allemaal, fijne vrijdag!

22 likes

Morning!

21 likes

Inmiddels op een OEM rubber band, via @Watchstick_81.

Staat ‘m goed en draagt heerlijk.

29 likes

Ja dit is een mooie combi; maakt m ook sportief. Heerlijk voor het voorjaar. Wat vind je van de wijzerplaat met meteoriet? Ik zag hem een keer bij een autodealer om z’n pols en ik kreeg een soort optische illusie waarbij het leek alsof het crystal flink gekrast was. Hoe is dat voor jou? Ik vind hem mooi.

2 likes

15 likes

Staat super zelfs! Veel draagplezier!

Wellicht was dat ook zo :hammer_and_wrench::blue_car::mechanic::smile:

3 likes

Nee dat niet. Maar het donkere gedeelte van de wijzerplaat oogt soms grijs, soms bijna zwart en laat de structuur erop alleen goed zien onder een bepaalde lichtinval.

Een mooie reden om wat vaker naar het horloge te kijken…

3 likes

Echt mooi! :+1:

1 like

Ik ben het spoor even bijster. Hij toont in datzelfde topic een video met de 321PT op een Apollo 11 50th anniversary band. En nergens het eindresultaat van zijn 321PT op de platina band?

Screenshot 2026-04-10 at 13-06-45 Platinum on Platinum 321. Omega Watch Forums

4 likes

Goed gezien, heb het filmpje niet zo nauwkeurig bekeken en ging van zijn verhaal uit dat dat de waarheid was.

1 like

Wellicht had hij deze combinatie geprobeerd in de boutique. De foto die hij later plaatst is weer een andere 321PT namelijk. Ik heb het maar even gevraagd in dat topic :slight_smile:

1 like

17 likes

Zoals ik het las was dit allemaal iets om over te dromen.

Ja!! Mooie combo zo :ok_hand:t2:

Quickie

18 likes

Dat zou ook kunnen en daarbij vertelt iedere boutique-medewerker vaak zijn of haar eigen fabeltjes. Net zoals dat gerucht over de ST3.

1 like

Lucky shot op exact 12 uur :sunglasses:

20 likes