Gefeliciteerd Benoit! Je hebt de knoop doorgehakt en wat een mooie aanwinst
. Dit zou ook heel mooi staan op een leren band. Nixon twijfel ik over, vreemd genoeg. De wijzerplaat kan wel een rustige band gebruiken. Tot dusver mijn ongevraagde mening ![]()
Wat een schitterende Speedmaster! Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
Hoi Sjel,
Ik had even gemist dat je me schreef. Hij is inderdaad terug van onderhoud, maar ik heb hem enkel de eerste paar dagen gedragen en hij leek niet goed te werken, hij stopt soms en de gangreserve lijkt niet in orde. Ik moet hem gewoon een weekje gaan dragen. Morgen op vakantie en dan gaat deze niet mee en daarna probeer ik het weer.
De kast is niet gepolijst en dat is wellicht beter. Door het formaat van het horloge krijg ik toch wel weer beschadigingen en dan kan ik het beter niet voor niets gepolijst hebben. De aanwezige krasjes zijn toch minimaal nu.
En nee, het bandje zit te ruim en dat zal ik eens gaan bespreken met de dealer.
Grt
Van harte
Echt een leuk model dit!
Gefeliciteerd met de Speedmaster Kuifje!
Mooi hoor. Na de vakantie even goed opwinden en dan een paar dagen dragen! Ik vind hem prachtig.
@Benoitf ga mee met J. De Nixon band oogt iets te druk met de kleinere schakels in combinatie met de wijzerplaat.
Vind de band die erbij zit op wel goed passen. Of anders misschien een Flatlink?
Tot zover nog een ongevraagde mening ![]()
Geniet van TinTin, misschien nog de nieuwe Kuifje Lego set erbij?
Erg mooi, hoor!
Na mijn vakantie komt mijn net bestelde Ploprof binnen na jaren twijfelen of hij niet enkel te lelijk is… die ga ik eerst dragen!
Uitstekende keuze mijnheer! U heeft mijn nieuwsgierigheid.
Tof!
Ik ken dat… ![]()

Heel gaaf. Twee hitters incoming! Gefeliciteerd beiden.
Gefeliciteerd met een Ploffer van een horloge. Maar eerst van je vakantie genieten!
Nice, nog een SpeedyMoon erbij op het forum. Of heb je deze van iemand op HF overgenomen?
Congrats met je NA!
Nee hoor, komt erbij.
Speedymoons HF +1 ![]()
Een Ploprof is altijd leuk
.