Speedmaster only VII

22 likes

Dankjewel makker! Dat gaat me wat geven daar :rofl::watch::watch::watch::watch::watch:

1 like

:rofl: Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.

Ik heb er nog een liggen, zal hem er eens opzetten als ik de honeymoon fase doorben!

1 like

De band op zich vind ik minder, de stitches geven wel een leuke knipoog!

Maar de plaat van de tin tin is moeilijk op beeld te brengen, de glimlende race track en de grain van de plaat maken het moeilijk om ge matchen!

26 likes

De laatste van de moons…

19 likes

Artem bandje

18 likes

Ey niet zo hè! Ik ga naar Zwitserland niet naar Thailand :face_with_thermometer::rofl:
Eigenlijk denk ik dat je daar te veel keus hebt om een mooi horloge te kopen.

En volgens @GerardNijenbrinks die ik deze vraag voorlag, is er geen verkoop op de beurs. Zou ook qua beveiliging een nachtmerrie zijn. Alle die merken rolex, patek, VC en de rest met een vrachtwagen vol de nieuwste modellen. Dan komen de boefjes met de busladingen :rofl:

1 like

Aaaah ‘Exhibition only’, waar heb ik dat eerder gezien? :thinking:

Daar doen ze niet geheimzinnig over toch

Welcome to Watches and Wonders Geneva 2026!
Watches and Wonders Geneva 2026 opens its doors with 65 exhibiting brands, and invites you to the largest watchmaking gathering ever organised in Geneva. The event reaffirms more than ever the city’s status as the capital of time and offers a completely new experience, from the Salon right into the heart of the city.

1 like

10 likes

Schitterend

1 like

Schei eens uit met het posten van deze beauty… mijn portemonnee begint te rammelen en dat is niet de bedoeling :neutral_face:

1 like

Als ie je pakt laat ie je niet meer los. Zo werkt Ultraman. :smiling_imp:

3 likes

30 likes

22 likes

And no can do. :upside_down_face: :wink:

ftfy :stuck_out_tongue_winking_eye:

Inderdaad, het is moeilijk om in de ochtend een ander horloge uit de collectie te pakken. Grijp automatisch naar de Ultraman.

3 likes

Live van Mars :sunglasses: Mooi is ie!

1 like

Pfff ik bezit een 1861 hesalite, de FOIS gen 1 en een 3559.320 Schumacher.

Maar op één of andere manier lijkt het of ik nóg een Speedmaster wil… geen idee welke maar het jeukt…

5 likes