Speedmaster only VII

Gefeliciteerd, erg gaaf zo’n Speedymoon!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Speedmaster Moon, wens je er heel veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met de NA

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!!:watch:

Geen maan vandaag🫢

20 likes

Bedankt allemaal voor de felicitaties! :tada:

Ik moet eerlijk zeggen dat het beter zit/draagt dan ik dacht. Eigenlijk helemaal geen ‘oude rammel band’ gevoel oid. Moet wel even checken of de ene end link wat gebogen (?) kan worden. Die sluit niet helemaal lekker aan namelijk en heeft wat speling.

23 likes

Mijn vorige had het ook. Uurwijzer stond op 5 minuten vóór, al midden op de uurmarkering. Mijn eerste en nu derde gelukkig niet. Echt n doorn in mijn OCD. Maar ergens wel belachelijk met de hele blabla NASA maanlanding BS en zwitserse precisie voor n bult geld en dan nog geen wijzer precies op de marker kunnen zetten. Whoooooo Saaaa

1 like

Foto van vanmiddag :arrow_right:

23 likes

23 likes

Is niet goed voor het uurwerk hoor. Het zwaartepunt gaat te veel naar rechts doordat alle wijzers aan één kant staan.

Solid end links :raised_hands: Alhoewel ik ook best graag wat rammelends om de pols heb

2 likes

NA, net terug van een service beurtje :slight_smile:

19 likes

Ook via deze weg gefeliciteerd met de nieuwe knaller! En niks “neo-vintage”, dit is wat mij betreft al echt vintage hoor. Ook al zeg ik daarmee ook dat ik vintage ben haha.

Heb je een betere foto? In de jaren '80 en ervoor sloot niks goed aan, om eerlijk te zijn.

1 like

Dit draagt echt heerlijk

12 likes

14 likes

Goedemorgen en fijne zaterdag

18 likes

Goedemorgen :coffee:

27 likes

Morge, blijft lekker :yum:

16 likes

14 likes

Bij nader inzien denk ik dat het inderdaad gewoon de “charme” is van vintage :grin:

4 likes