Nog minder dan 2 weken voordat we erachter komen of er überhaupt iets nieuws komt, dat de huidige in het modellengamma blijft of dat ze ermee stoppen.
Ik denk dat de 50th blijft, aangezien er geen A15/17/AS 50th en geen A11 55th zijn uitgebracht
Nog minder dan 2 weken voordat we erachter komen of er überhaupt iets nieuws komt, dat de huidige in het modellengamma blijft of dat ze ermee stoppen.
Ik denk dat de 50th blijft, aangezien er geen A15/17/AS 50th en geen A11 55th zijn uitgebracht
Ja ben benieuwd, we gaan het zien wat er gaat gebeuren. Het zou raar zijn als ze er niets mee zouden doen als je naar het succes van de Snoopy modellen kijkt.
Ook een heel mooie versie !
En uiteraard hopen wij hier op 7 oktober as alle Moonies samen te zien… ![]()
Voor de liefhebbers (ik bied er zelf niet op):
https://www.catawiki.com/nl/l/98026018-exclusive-omega-speedmaster-poster-omega-omega-speedmaster-jaren-2010
2010 ook echt…rechtsonder op het poster staat 2022 ![]()
Ik denk niets en deze 50th blijft nog lang in de productie (helaas). Ik gun het iedereen maar zo’n 50th is toch een beetje een vreemde tekst na zo’n lange tijd. De vraag blijft enorm en je maakt niet zomaar zo’n populair horloge. Ook nu de waarde op de grijze markt gekelderd is, maar nog wel iets boven retail zweeft, blijft het een gewild horloge.
Deze Ultraman gaat hoogstwaarschijnlijk de collectie verlaten en gaat naar een verzamelaar die Speedy Tuesday Alaska nummer 81 heeft. Die van mij is Ultraman nummer 81. We hebben in 2019 de afspraak gemaakt dat wij allebei een optie hebben op de 81 van elkaar en nu gaat het toch gebeuren. Hij gaat zijn gloednieuwe ongedragen Ultraman verkopen om hier plaats voor te maken. Dus als iemand er nog eentje zoekt tegen een scherpe prijs, sla je slag!
Weet je dat zeker? Het is wel een soort ‘unique piece’ in je collectie. Dit blijft een hele mooie SpeedyTuesday.
Gave bracelet ook. Welke is dit? ![]()
Kijk ook altijd graag, hoop dat die Amerikanen in de pan worden gehakt.
Goeie foto. En de Ultraman shined ook al zo lekker hierboven. Goed bezig ![]()
Het Amerikaanse publiek heeft iig niet mijn sympathie met dat geschreeuw tijdens de eerste afslag van Jon Rahm. Dat ging er heel anders aan toe in Parijs 2018.
Eens, zo is er ook een groot verschil in het tennis tijdens de US Open vs Roland Garros qua “respect”.
Tof dat jouw Ultraman 81 naar de verzamelaar gaan met de Alaska 81. Heeft hij een mooie matching # setje.
Jammer dat we hem hier niet meer gaan zien shinen.