Speedmaster only VII

Ik keur hem goed hoor!

1 like

Dank je, is een BOR band van Uncle Seiko.

2 likes

Nog effe #speedytuesday

19 likes

Goedemorgen allemaal. Ook vandaag weer de Speedy.

20 likes

Plaatje uit het archief, het kriebelt weer voor een speedy. Wel een saffier dit keer denk ik :thinking:

25 likes

Kiek dan wat mooi :star_struck:

Te bewonderen in het blauwe gedeelte :slightly_smiling_face:

26 likes

28 likes

Blijft/komt er nog wel een speedy in de collectie?

Plaatje voor de sfeer:

17 likes

3 nieuwe straps van Jan Ruzinsky.

11 likes

Moet nog veel gebeuren in het blauw wil hij Speedyloos worden;

12 likes

Ja? Wat is je motivatie om dit keer voor een saphire te gaan?

Ik twijfel zelf nog steeds en zou ze eens naast elkaar willen zien IRL

Ik en plexiglas zijn geen match, krast veel te makkelijk. Eenvoudig weggepoetst hoor, maar ik vind het gewoon hinderlijk :slightly_smiling_face:

2 likes

Precies dat. En de saffier heeft natuurlijk ook de saffier achterkant waardoor het schitterende uurwerk bekeken kan worden.

Oh haha, shame on me! Er zijn er maar enkelen hier op het forum waarvan ik weet wat ze hebben liggen, maar de respectabele collectie van @Apeks zit vanaf nu in m’n bolletje opgeslagen :star_struck:

2 likes

Maar wel de Milky Ring, minder mooi zicht op de plaat, de polished delen op de band en 1k duurder.

Voordelen zijn naast bovengenoemd wel het opgelegde logo.

1 like

Don’t worry :grin:

Maar deze is wel heel mooi :heart: :jp:

18 likes

Heel mooi. Ik vind ze ook super, zijn bandjes. U vraagt, wij draaien in topkwaliteit.

1 like

Dat is het enigste wat ik zou veranderen aan mijn hesalite. (En waarom ik heel graag naar mijn 105.012-66 of ST1 kijk!)

1 like

Subjectief. Saffier geeft het horloge een modernere look i.t.t. de klassiekere look van de hesalite. Polished delen zou iemand ook mooier kunnen vinden i.p.v. alles mat. Milky ring is wel meer aanwezig dan op de hesalite maar dat je een minder mooi zicht op de plaat hebt, vind ik niet. (Beide uitvoeringen uitgebreid bepoteld en vergeleken.)

1 like

Sinds twee dagen in het bezit van m’n eerste speedmaster, twijfelde erg lang aan de maat omdat ik meer richting < 40mm neig maar ik ben toch wel helemaal om moet ik zeggen.

29 likes