Speedmaster only VII

Weer thuis na paar weken buitenland. Naar DNK gerend om wat van de collectie weer in huis te hebben. :grin:

Voor #speedytuesday de 1861 van de Forstner Komfit naar de flatlink omgezet.

22 likes

Die hereniging moet heel fijn zijn!
In het licht van de foto lijkt een polywatch beurtje nodig. Maar misschien is het alleen het licht.

Andere vraag voor de kenners.
De Speedmaster Ultraman vind ik één van de mooiste Speedmasters die er is. Zeker i.c.m. met de band van @Sjiel.
Staat er al een Ultraman met het 3861 uurwerk op de planning van Omega of gaan ze van de Ultraman geen hernieuwde uitgave meer maken?

1 like

Denk niet dat er een vernieuwde ultraman komt aangezien die door Fratello bedacht is. Alles wat sinds 2021 is uitgebracht is niet op het verleden geënt, op de FOIS2 na.

2 likes

De Nixon band staat de Rising Sun :jp: subliem :star_struck:

15 likes

38 likes

Daar is hij weer, hij blijft lekker hoor, het 321tje. Scherpe foto!

@JoBe De Ultraman 2018 is eigenlijk een ode aan de jaren 60 Ultraman. Een standaard speedy met een oranje chrono secondewijzer. De 2018 Ultraman is heerlijk, hesalite speedmaster met vintage vibes (dial, bezel, logo). Mijns inziens staat hij het beste op een strap. Ik heb hem ook op nixon bracelet en flatlink bracelet gehad, maar de strap staat het best. Echt een sportieve Speedy. Er staat er 1 te koop in het blauw voor een redelijke prijs; ik weet niet of deze los verkocht wordt of alleen als set (ST1 en ST2 samen) aangezien ze hetzelfde limited nummer hebben.

Ik verwacht niet dat er nog een nieuwere versie van de Ultraman gaat komen, dit is it.

3 likes

Heerlijke foto!

1 like

Of deze die wel los te koop is;

En voor iets minder een Adam Lewis mod met cal 321

3 likes

Weer terug van een frisse service :grin:

38 likes

13 likes

Wow!

Bijna Endgame zwart / wit.

1 like

21 likes

Prachtig !

Voor mijn budget zeker :smile:

2 likes

De Snoopy 50th Speedy achterkant blijft fenomenaal :star_struck: :dog: :rocket:

22 likes

De laatste zonnestralen?

19 likes

Goed gezien, is zeker weer eens nodig!

1 like

Heel leuk gedaan!

4 likes

Duidelijke uitleg. Het is geen standaard horloge dat eens in de zoveel tijd geüpdate wordt.

Ja, hij is prachtig. Mijn standaard Speedy pro zou ervoor moeten wijken. Daarom zal ik het meer tijd moeten geven om erachter te komen wat ik wil.
Of toch beide… :face_with_peeking_eye:

2 likes

Beide hahaha. De Ultraman is door de andere kleurtjes en de kleine verschillende details toch een heel ander horloge dan een standaard Speedmaster.
Ik heb dat ook met de Speedy Tuesday. Die zou prima staan naast de standaard Speedy :grin:

4 likes

Samen met @JoBe de ST set kopen in het blauw, opgelost. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes