Speedmaster only VII

Sterren ogen ook groter.

Oh, en gefeliciteerd!!!

2 likes

Thanks! Ik vind het nog meevallen! :smile:

Ik zie het vooral weer als uitbalanceren van de collectie en dat met name de beste versies vinden. De linker gaat er ook weer uit en wie weet blijft deze op het forum!

Dank je! Ja ze staan wel op dezelfde positie dus ik denk dat de slanke voor de kerst zijn en de andere na de kerstdagen…

2 likes

:laughing::laughing:

1 like

Prachtige aanwinst weer! The devil is in the details. Geniet ervan.

1 like

Heb je niet meer zin in morgen? :wink:

2 likes

Proficiat :+1::ok_hand::ok_hand:

1 like

Die hand-in-broekzak-met-horloge-om-de-pols foto’s blijven altijd zo gaaf, helemaal met een ST1 op Nixon :heart_eyes:

@Watchstick_81 proficiat! Heel gaaf om zo naar een nog mooier exemplaar te gaan. Wellicht hierna een NOS in de stickers die nog nooit daglicht heeft gezien :wink:

2 likes

Hoop de inderdaad de Alaska en Ultraman naast elkaar te zien. En hopelijk een Rising Sun.

Dan kan ik definitief de knoop doorhakken welke van de drie de eerstvolgende Speedy gaat worden in de collectie. En die daarna … :see_no_evil:

2 likes

Ja. Goed punt :grin::dog:

1 like

Oef… weer eentje erbij! Ook echt een plaatje! Gefeliciteerd met de euh… hoeveelste dit jaar? :smile:

1 like

Morgen de Silver Snoopy eindelijk ophalen?!

Hartelijk dank! Ja als er een mooiere langskomt, wie weet. Maar dit schuurt al aardig tegen NOS aan. En ik heb al heel veel NOS exemplaren gezien die meer NEPG zijn (Net Een Polijstbeurt Gehad)

Valt mee toch? Euhm derde? En dan de 321PT versie 2.0…

2 likes

Jups. :blush::+1:t2:

11 likes

Ken je iemand? :sweat_smile:

Gefeliciteerd! Heel gaaf. :ok_hand:t3:

1 like

Nice, mooi vooruitzicht. :rocket: :full_moon: :dog:

1 like

Wat is beter dan 1 SpeedyMoon??

Congratulations! Heel mooi exemplaar.

2 likes

:joy: :joy: :joy:

Hartelijk dank! Tot snel!

Volgende week een plaatje maken van de volledige Speedmaster moonphase geschiedenis :grin:

En nogmaals van harte @Watchstick_81 ! Mooie quest naar de mooiste!

4 likes

Goedemorgen allemaal, een hele fijne dag gewenst :kissing_cat:

21 likes

Ik kijk vooral eens uit om een gezicht te plakken op sommige hier volgende week! :sweat_smile:

4 likes

TGIF!

25 likes