Ja toch wel leuk hoor ![]()
Waarom heb jij de snoopy niet de Ed @Rolopalooza ? ![]()
De EW ben ik nog niet aan toe.
Eerst volgende halte is de moonphase ![]()
Welke band is dat?
Welke moonphase hebben we het hier over? Sjiel heeft de moderne 1866 moonphases van rond de eeuwwisseling.
De andere moonphases die hier af en toe de revu passeren zijn vooral uit de 80s, dus vandaar dat ik t vraag.
De band op de Ultraman is een cordura strap custom made door Jean Rousseau uit Parijs. Oranje stitches en oranje shark-leather inner lining. Voor de fold-over-clasp.
De jaren 80 modellen ![]()
Mooi gedaan👍
Die zijn mooier ![]()
Vooral de subdials
Prachtig!
Misschien deze foto ook even elders
posten ![]()
Speedymoon duikt hier ook steeds vaker op inderdaad. Ik ben blij dat de populariteit van de Speedmaster moonphase stijgt. Dit is al een hele tijd een sleeper geweest en nóg. Prijzen van de 2000 modellen zijn nog onder de 5k, wat absurd is. Moonphase is één van de meest romantische complicaties op een horloge. Succes met de hunt!
Ik vind dit al behoorlijk neovintage hoor ![]()
Schitterende Speedy! Hoe verhoudt deze zich qua kast en uurwerk ten opzichte van een ‘gewone’ Speedy?
Staat hem goed die nato.
Thanks! Vond ik ook. Ben normaal niet zo van de natos vanwege de extra dikte maar op een of andere manier stoort het bij deze totaal niet! Heb het idee dat het aan de kastvorm ligt.
Dank je wel. De kast is dezelfde maat en dikte als de normale 1861 speedy. Het uurwerk is 1866, een gewone 1861 met een maan en datum module er op. Kast heeft 2 push correctors voor de maan en datum.