Speedmaster only VII

Nee maar kan je er los bijkopen hé :wink:

1 like

Snap ik, is dit dan een “gewone” Speedmaster band of ook nog een speciale?

De meeste Snoopy eigenaren hebben de Nixon 3861 band, net als die van @Benoitf is. Eigenlijk zijn er geen speciale banden behalve de A11 flatlink met het lipje die niet geschikt is voor alle moonwatch kasten behalve de A11 50SS.

4 likes

dank voor jouw hulp en die van @watchstick_81. Ik heb de A11 flatlink en met dunnere springbars heb ik eigenlijk een perfect fit.

17 likes

28 likes

Goedemorgen allemaal, have a good one #SpeedyTuesday

24 likes

35 likes

29 likes

27 likes

Bij gebrek aan ‘Moonwatch only’ toch een leuk boekje

24 likes

Fijne Speedy Tuesday avond!

25 likes

Idem

23 likes

I’ll do you one better. Deze persoonlijk overhandigd gekregen van Marco Richon. Auteur van de Omega Saga (heb ik, in het Frans; de enige taal beschikbaar) en destijds museum-conservator. Is alweer een tijdje niet meer onder ons.

Het Omega-Museum was toen nog alleen op afspraak. Ik kreeg een privé-rondleiding en keek naderhand nog even gretig de toenmalige “grail” der Speedmaster-boeken door. Nee, helaas, ze waren uitverkocht.

Er is niks onbetamelijks gebeurd de minuten daarna, maar ik ging wel naar huis met een van de laatste 7 exemplaren die ze hadden liggen. :blush: Gratuit/umsonst. Tja - Bienne/Biel is echt tweetalig. Ik herinner me een moment bij een bushalte aldaar. 2 mensen hadden een geanimeerd gesprek, geheel vriendschappelijk. De ene sprak Duits, de ander Frans. :upside_down_face:

24 jaar geleden alweer.

15 likes

Wintersfeer meepakken bij Amsterdam Ice. Leuke kerstmarkt, ijsbaan en terras voor een gluhwein.

30 likes

Gelukkig is het geen wedstrijd :sweat_smile:

4 likes

Fijne kerstdagen allemaal,

24 likes

Heerlijk op deze band.

19 likes

19 likes

De NA :heart_eyes:

He??? :exploding_head: Volgens mij klopt dat niet … :face_with_monocle:

Just kidding, Mission to Mars mocht mee om de ST2 Ultraman op te halen. Maar was zo moe dat hij daar lekker een dutje ging doen. :joy:

Presenting Ultraman :heart_eyes: :star_struck:

NA topic komt er snel aan … :grin:

43 likes

Die is erg mooi :+1:t4::+1:t4:!
Hier “gewoon”:

19 likes