Speedmaster only VII

Dat heb je soms ook even nodig bij het maken van foto’s maar dat maakt de foto voor mij niet minder mooi.

1 like

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen!!:watch:

21 likes

Goedemorgen en fijne kerst, de NA vandaag

35 likes

Ultramannetje in het winterzonnetje :slight_smile: Geniet ervan!

1 like

Geen alpha mannetjes, maar ultramannetjes :grin: uiteraard staan jullie boven de alpha mannetjes :grin::grin::grin:

2 likes

Ultraman mode werkt maar voor 3 minuten he. Daarna veranderen de Ultramannetjes weer terug :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Laat dat nou toevallig makkelijk te timen zijn wanneer die 3 minuten klaar zijn :wink:

16 likes

Kan m’n andere horloges wel weg doen, want wat heb je nog meer nodig?

37 likes

18 likes

Mijn vrouw weet precies wanneer de 3 minuten klaar zijn

7 likes

:joy:

1 like

:rofl:

1 like

De original, de OG, de classic.

Uiteindelijk kom je in je horlogetrip uit op de vintage classics. Re-issues, re-editions, WatchCo’s en moderne iteraties zijn prachtig en het beleven waard, maar blijken een gateway-drug te zijn naar dit. Sjiel heeft door de vintage lovers hier in het Speedmaster Only topic en door vintage NA topics alsmede door de get-togethers ook de stap gemaakt.

Voor de doorgewinterde vintage liefhebbers: is dit een tijdelijke fase en komt modern later weer boven drijven of is dit een permanente richting?

5 likes

Dat wilde ik ook net zeggen, whatelse?

@Sjiel Vintage met alle voordelen van modern :wink:
Fijne kerst allemaal!

17 likes

Geweldige aanwinst :+1: :+1:

1 like

Zou mezelf niet doorgewinterd willen noemen, daarvoor moet ik eerst nog de 60’s in :grin:

Maar dat jij je moderne ploprofs allemaal wegdoet zegt genoeg :wink:

2 likes

Christmas edition :crazy_face:

29 likes

Best blij met dit trio :heart_eyes:

24 likes

Zo wat een prachtige foto’s :heart_eyes:

Goedemorgen allemaal, fijne 2e :christmas_tree:dag

28 likes

Sorry voor de spam, laatste voor vandaag :face_with_peeking_eye:

18 likes