Speedmaster Only

De meest herkenbare Speedy van dit forum!
Mooi om te lezen dat je er veel plezier van hebt! :slightly_smiling_face:
Bling bling! :sunglasses:

2 likes

Dankjewel. Een kinderhand is snel gevuld :rofl:

1 like

Ik ben eens gaan rommelen met wat banden: na eerst een mooie bruine leren Hirsch band (geen foto’s voor handen), momenteel op de Erika Trident.

Heerlijk comfortabel zo, ik vergeet af en toe dat ik hem om heb. Wat op zich wel prettig is, dan is het iedere keer weer een verrassing als ik hem om mijn pols zie.

Dan heb ik nog een extra fotootje: ik heb me rot gezocht op het www naar foto’s met deze combi, voor eveneens geïnteresseerden plak ik er nog een plaatje in.

Afhankelijk van de lichtval neigt hij naar zwart, maar hij is toch echt donkerblauw.

10 likes

Ja top combinatie. Hier op een zwarte Erika’s

7 likes

Nice, mogelijk wordt dat de volgende…

1 like

Zeer geslaagde combi! :+1:

1 like

Zonder teveel te spammen zoek ik onderstaande vouwsluiting voor mijn Sapphire Speedy:

  • 18mm
  • alleen origineel Omega
  • artikel nummer: 94521813

clasp 3c3c6921b93fc4aec2ae12593d23bd7822eaa7d15_1_690x426

Gezocht topicje aanmaken?:slight_smile:

1 like

Al gedaan!
Dubbelpost :sunglasses:

Nu is het hier elke dag Speedy Tuesday maar toch! :sunglasses:

10 likes

Op staal echt zoveel mooier dan op de nato! Veel plezier ermee. :grin:

Weer op een nieuw bandje.

Happy Speedy Tuesday!

6 likes

Bedankt voor de tip. Contact gezocht en snel een net antwoord ontvangen. Ik moet er nog op reageren.

1 like

Erg fijne strap idd, staat hem goed :+1:

1 like

Thanks en inderdaad een fijne strap. Hij blijft er voorlopig nog een paar daagjes op zitten, erg comfortabel met deze aangename temperaturen. Straks met wat minder weer maar wisselen naar leer.

Mijn zoektocht naar een gepaste Speedy is tot op heden geen vlotte geweest. Vorige maand een deal rond een TinTin gehad (buiten dit forum voor alle duidelijkheid…), die helaas op het laatste moment door de verkopende partij werd geannulleerd. Een andere TinTin vinden in gebruikte staat (niet eentje nog in de stickers die het daglicht niet mag zien…) blijkt moeilijk. Ik ben voor alle duidelijkheid een liefhebber en geen investeerder, ik zou de Speedy dus zo vaak mogelijk om de pols willen hebben…

Bijgevolg keek ik ook wel eens naar een Speedy uit 1985, zijnde mijn geboortejaar, om toch nog wat bijzonders (voor mezelf) om de pols te hebben. Zo kwam ik volgende Speedy tegen:

Prijs is alvast interessant. Maar omdat ik niet thuis ben in de markt van klassieke Speedy’s vroeg ik me af of er op het eerste zicht iets mis is met dit horloge. De sluiting lijkt mij alvast te modern, maar misschien zijn er nog andere dingen die de echte die hards opvallen? Of zijn er redenen om niet voor een '85 te gaan? Alle input is welkom!

13 likes

17 likes

Schitterende collectie Speedmasters…:+1: Die 125 is die draagbaar? Da’s echt een brok staal…

Panerai van Omega - jaren 80’s…