Speedmaster Only

Ondanks dat het in mijn geval meer voor de DJ is misstaat het de Speedy zeker niet!

12 likes

Nog een Speedy op een alligator bandje. Het bruin combineert goed bij de ivoren wijzerplaat vind ik…

10 likes

Of nog eentje, Ultraman kan ook op zwarte alligator.

18 likes

Af en toe op leer is inderdaad lekker… hier op de custom made alligator van Camille Fournet:

12 likes

Met Omega 98000024 racing strap. Perfecte aansluiting op kast. Ook in blauwe deel…

7 likes

Zo’n vouwsluiting staat hier ook nog op de planning. Denk dat het de Speedy afmaakt.

Staat zeker mooi. Zonder vintage stiksels nog mooier imo, doe mij maar straight stitch :wink:

1 like

18 likes

Is dit een NATO?

Zo te zien niet. Ziet er wel gaaf uit trouwens.

1 like

//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net_//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net

1 like

Ik schrok al…
Vind het bandje namelijk erg gaaf! :joy:

2 likes

:point_up_2:

Is een soort van MN Strap ala Erikas Originals maar voor de helft van de prijs :wink:

En? Zijn de “The Watch Steward” straps wat?

1 like


turn back time…
by István Pénzes, on Flickr

7 likes

Ik vind 'm top! Kan je je geen buil aan vallen iig.

1 like

Gezellig wie is de mol kijken en foto’s schieten :laughing:

9 likes

Tijd voor een echte speedmaster. :innocent:

7 likes

Ik heb hem ook, prachtig horloge en altijd de gedachte dat je iets anders hebt doet mij altijd deugd.