Speedmaster Only

Ik heb op zolder zo’n grote doos staan van mijn speedy sapphire sandwich. Vernam ergens dat die nog best wat op kunnen brengen.
Weet iemand wat ik hier voor kan vragen met alleen die “speedmaster stalen munt” er bij hier op HF?

Drie stuivers en een buikpluis.

Buikpluis heb ik al zat :wink: voor die 3 stuivers maak ik er liever een plantenbak van oid :laughing:

1 like


Deze week voor het eerst dit jaar met korte mouwen rondgelopen, met deze fraaie kras tot gevolg na onzacht contact met het werkblad in de keuken. Het is een hesalite, dus ik heb hoop dat het eruit te polijsten valt.

6 likes

Auw, pijnlijk. Hopelijk nog weg te poetsen.

Beetje tandpasta en een doekje. Gaat vast lukken.

1 like

7 likes

Je haalt snel een paar honderd euro op met zo’n doos + toebehoren!

1 like

Nondeju! Psssst doosje kopen? :wink:

Ik heb de complete set! :sunglasses:

Maar je kunt er dus nog best veel geld mee binnenharken mocht je dat willen!

1 like

Hier nog een draadje over dit onderwerp Willem. Weet niet of er bedragen in het topic staan maar een paar honderd voor een ‘full-set’-lege doos moet lukken heb ik weleens gelezen.

2 likes

Nonnndeju, Ik zit op goud :laughing:

Heb draadje gezien idd. Ook al contact gehad met cheesert hierover. Desalniettemin bedanktvoor het meedenken! :+1:

1 like

Of horlogekist

Edit, als he het draadje gezien hebt had je deze ook al gezien…ik was te snel :wink:

6 likes

Maar gelukkig niet op het (saffieren) glas toch!? :sweat_smile::raising_hand_man:t2::raising_hand_man:t2::joy:

Ja dat is ook wel echt supervet! Ik heb echter al mn horloges in een externe kluis liggen. Heb dus geen zak aan zo’n grote horloge doos :slight_smile:

Zonde man, maakt wel je set compleet. Die 150 a 200 euro extra zet ook geen zoden aan de dijk.

Wat nu onnodig kan zijn, kan over tig jaar wel geweldig de set compleet maken. Ofwel bij een verkoop, of bij het doorgeven van.

1 like

pffff, eenvoudig middagwisseltje zit er ook niet in dan… :sweat_smile:

Hierbij is het denk totaal irelevant. Als je iets krijgt zit er een betekenis/emotionele waarde aan en is de doos van 0 belang.
Bij verkoop zal hij idd minder opbrengen. Zolang je niet te absurd weinig gaat vragen voor de doos zal het m.i. wel meevallen. Kan ik voor een deel van dat geld vd doos een mooie sluiting met zo’n soort glidelock halen. Heb je veel meer aan.

Nope. Maar gaf me toch wel een stuk fijner gevoel omdat mn collectie wat meer waard is geworden de laatste tijd.
Ik kan wel echt uitzien naar elke keer weer enkele dagen een ander horloge aan. Soort van lat-relatie :wink: blijft leuk.

1 like

17 likes