Speedmaster Only

Ik voel een Transatlantic Only aankomen

2 likes

Planet Ocean only lijkt me ook wel wat.
Maar oozoo onlyā€¦ dat kan echt niet.

De mijne op mesh

9 likes

Als jij je ertegenaan gaat bemoeien zal het niet lang duren voordat het over Aramar gaatā€¦:wink:

2 likes

Ho hoā€¦ Ik heb welgeteld 2x over dat merk gesproken heā€¦

Escaleerde wel direct uit de hand, maar daar kan ik als kritisch horloge liefhebber niets aan doen.

1 like

Oe planet ocean topic! Waar

Dat zal, maar het is blijkbaar goed blijven hangenā€¦:wink:

1 like

Nergens! (denk ik)
@neetje11 : aanmaken dat Topic!

100% blijvertje :sunglasses:

21 likes

Heb ik. Daarin staat de mijne te koop :joy:

1 like

Haha ja kloptā€¦ Blijkbaar maakt mijn mening veel emoties los bij sommigenā€¦

1 like

Begenadigd spreker.

2 likes

Ik doe mee :smile:

7 likes

Oh ja, de Day/Date heb ik ook nog, wel op leder :joy:
Moet alleen nodig een onderhoudsbeurtje hebben :interrobang:

Met gevaar voor blijvende schade :stuck_out_tongue_winking_eye: ga ik er toch even serieus op in. Ik zoek me soms het lazarus naar, met name banden info en ref. nummers, betreffende de Speedmaster op dit forum. Het leek me handig dit wat meer te centraliseren. Er zijn (terechtā€¦:wink:) veel Speedmasters aanwezig op HF in alle vormen en maten, waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat Speedmaster een merk op zich is.

Mocht je het niks vinden, lekker negeren. (tot je er zelf eentje hebt natuurlijkšŸ¤—)

:white_check_mark:

1 like

Luister Victor, even gewoon hard tegen hard nu. Man tegen manā€¦ Ik ga nu dus geen blad voor de mond nemen.

Ik wil gvd ook een Speedmasterā€¦

Heb alleen ff geen fundingā€¦ Dus dit topic voelt alsof ik een dik kind in een snoepwinkel ben :wink: heerlijk model natuurlijk. En ik heb niks tegen dit topic. Ik vind het ook gewoon leuk wat te plagen hier en daar :slight_smile:

7 likes

Valt toch wel mee? Je zit al een tijdje onder de 120 kilo. Hou vol!

4.5!

10 likes

Model wat blijft groeien!

10 likes

Ja sinds wij LATten gaat het beterā€¦ Ouwe feeder jijā€¦

1 like