Speedmaster Only

nee, het is een zg Transitional. In de jaren 69-70 had Omega soms nog wel wijzerplaten met opgelegd logo maar geen cal. 321 meer en werd het in deze vorm geleverd. Is dus in deze vorm in 69 geproduceerd. het is niet bekend hoeveel er van gemaakt zijn want het was voor Omega een regulier product zonder apart referentienummer.

Ah een 145.022-68

Dudeā€¦ is originaleeeeee. Alleen niet vd speedmaster. Aftermarket is dat onze chinese vriendjes hem in elkaar vouwen.

Bijzonder mooi! Ik heb ook een bestelling uitstaan bij Ko voor een racing strap met rood stiksel voor mijn Speedy Tintin

Ik schreef:

ā€¦dus kap even met je badinerende gedrag, ik heb zelfs voor Berend de typenummers vermeld!

Ik zal de volgende keer het woord aftermarket weglaten ok wijsneus?

1 like

Top dankjewel!

In het kader van: ā€˜aanval is de beste verdedigingā€™ snap ik je reactie jeroen. Het is ook makkelijker om een ander aan te vallen dan te zeggen dat het geschrevene foutief was.
Er staat dus een fikse tegenstrijdigheid in jouw bericht, waar men U tegen zegt. Moet je niet ineens boos op mij worden :weary:.

Ik moest echter wel even googlen wat je bedoelde met badinerend gedrag trouwens. Toch nog wat van jouw boosheid opgestoken. Bedankt.

2 likes

#doeslief

1 like

Close :joy: 69

1 like

Ja uitgegeven in ā€˜69 maar denk 68 in deksel. Valt ook mooi in die range

1 like

#Poeslief toch?

1 like

Ik geloof dat je gelijk hebt wb die deksel.weet het niet meer zeker :joy:

Historische dagen deze week! Lees The true story by Fratello.

1 like

4 likes

Speedy tuesday :sunglasses:

10 likes

Wow! Dat is een tof verzamelaars item. Met handtekening zo te zien.

1 like

Yep :+1: Charlie kijkt wat streng, maar wat een leuke kerel met gevoel voor humor is het! En krasseknar 2.0 met 83 jaar :muscle:t3::muscle:t3:

8 likes

Happy Speedy Tuesday

14 likes

19 likes

19 likes