Speedmaster Only

Wellicht moet je harder aangepakt worden!

Ik heb wel een idee; wij gaan koffie drinken. Daarna neem ik je horloge mee!
Dit ga je maximaal 90 dagen volhouden.
Tijdens deze dagen ga ik lastigvallen met allerlei foto’s van je speedy!
Na die 90 dagen krijg je 'm terug… als je hem wilt houden!

1 like

Sorry voor de late reactie.

Mijn pols is niet al te dik maar deze mooie Mark II (relatief) wel waardoor het lijkt alsof de kast bovenop mijn pols zweeft, echt letterlijk zoals het er op de foto uitziet. Doordat er een redelijk deel (van het uurwerk) onder de kast uitsteekt, wordt de kast ook nog eens opgetild waardoor er gapende gaten ontstaan tussen mijn pols en de kast/band aansluiting, zie ook weer de bedoelde foto. Daar kon je zo’n beetje een dunne balpen tussen steken.

Kortom, zoals het op de pols zat, zag het er niet uit…

Grt. Marco

:hushed:Jij zit ook vol met goede ideeën hè…

1 like

Je leert me langzaamaan kennen… :wink:

Klaar voor Speedy Tuesday met een nieuwe terracotta racing strap van Heuerville:

Maanden op gewacht, maar super gaaf zo!
Morgen wat plaatjes schieten met daglicht.

18 likes

Was het wachten waard… :+1:

1 like

Supergaaf! Ik heb er ook een paar incoming!! Terracotta en een wat donkere…eind van de maand is het zo ver.

1 like

11 likes

Eindelijk besteld!

8 likes

Hier ligt hij ook👍

4 likes

Het boek alleen ? :roll_eyes:

Grappige is dat het boek voor allerlei verschillende prijzen te koop is.

Ik heb 175 euro betaald via Amazon.de, maar hij is ook op plekken voor nog minder te krijgen.

Enkel het boek, voorlopig :wink: Speedy Tuesday zit er nog aan te komen, maar op het moment Speedy loos!

Klopt! Ik heb hem besteld naar aanleiding van een tip om het Omegaforum.

Halve prijs, dus komt neer op ongeveer 120 pond inclusief verzendkosten (met Paypal wisselkoers iets onder de 150 euro). Leek me een prima prijs, en mocht het niets voor mij zijn is hij ook wel weer door te verkopen lijkt mij. Heb er in ieder geval zin in.

2 likes

Koopje

1 like

Ik heb de vorige met zwarte kaft, upgraden lijkt me overroepen?

Nog een foto omdat het Speedy Tuesday is.

'68 Transitional en jaren '40 RayBan:

19 likes

vast wel :stuck_out_tongue_winking_eye: ik ben nog steeds aan het dubben over de Nomos !

1 like

Hey, andere cover.

Ik heb trouwens vandaag Connie Tuesday.

8 likes

Vraagje met betrekking tot spring bars … gebruiken jullie altijd de standaard Omega meegeleverde
spring bars bij je speedmaster (part nr: 068ST2208)? Of gebruiken jullie maar willekeurig wat voor handen is? Ik lees op andere fora dat vele zweren bij de kwaliteit van de Omega pins en vaak andere ondergeschikt vinden.

Ik ben hier pas over gaan nadenken toen ik vorige week tot 3x toe een spring bar los raakte bij een ander horloge van me. Nadat ik de pennen had omgewisseld met een vers setje was het probleem weg (gelukkig droeg ik een NATO). Blijkbaar is er dus wel verschil in kwaliteit tussen de spring bars …