Hij is mooi; ben het met je eens!
Lijkt me de “Speedmaster Automatic ST 376.0822 Holy Grail, met Omega versie van Lemania 5100.
17 jewels, reserve 48 uur, uit 1987.
Ω
Ah f*ck, ik loop weer eens tegen iets aan. Ik denk, he leuke Speedmaster eens ff kijken of ik die kan opsnorren.
Naja, wel laten de reduced voorlopig maar weer op het wensenlijstje staan
Ik vind het ook jammer; deze snor je hooguit op met een schip geld!
De goedkoopste op chrono24 is 21K!
Eensch!
Hier óók niet!
Top Speedy dit!
Ik moet wel zeggen dat ik je schoenkeuze gewaagd vind.
Maar goed, ik woon in Maastricht. Daar lopen we altijd een beetje achter.
Haha, maar een goede vriend van me heeft er een, als we dan ‘s morgens allebei onze hond uitlaten en beide onze Speedmaster omhebben, hij de Holy Grail en ik de Date Silver, dan vind ik die van mij toch mooier!
Hier zijn ze beide
Mijn Date Silver:
De Holy Grail van de vriend van me:
Ω
Ach ik ben niet zo “gralerig”, ik neem met heel veel plezier en genoegen een alternatief dat dicht in de buurt komt en dezelfde geest uitademt.
Oud lor; gelukkig heb ik een nieuwe!
gewoon een speedy kopen dus
De Speedy Tuesday 2 Ultraman in de ochtendzon op de foto gezet. En pas bij het inzoomen op mijn telefoon vielen mij de verzonken uurmarkers pas op! Dit horloge zit barstensvol details! De aluminium wijzerplaat met een net iets andere structuur bijvoorbeeld.
Ja speedy zit er wel in alleen zoveel referenties dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Dus voor mij wordt het of een 1998 full set met extract of archives dat hij uit 1998 of een bijna nieuwe van wat maandjes oud.
Alleen eerst echt kijken of ik wel een speedmaster persoon ben.
De Speedy is een relatief onopvallend horloge voor een “luxery” watch; althans voor niet-liefhebbers!
Tegelijkertijd kom ik ze in het wild maar héél zelden tegen; op het forum komt ie natúúrlijk vaak voorbij maar ik zie véél vaker een Sub tijdens mijn werk!
Samengevat vind ik de Speedy vooral een liefhebbers horloge; de meeste mensen kennen écht het “moonwatch” verhaal niet hoor!
Precies samengevat waarom de Speedmaster voor mij de grailwatch is die ik nooit meer weg doe! Subtiel en alleen andere horlogegekkies herkennen hem/ spreken me aan! Geweldig concept als je het mij vraagt