Speedmaster Only

Gefeliciteerd met je NA! :champagne: Veel draagplezier

1 like

Misschien had die IndiĆ«r dat op dinsdag gedaanā€¦

1 like

Thanx. Really happy!!!

Ik ben even op zoek gegaan, ik vind het er op de een of andere manier vreemd uit zien. Onderstaande foto komt van de Omega website af.

Exact hetzelfde waarschijnlijk dus. Excuus, uw horloge is waarschijnlijk precies zoals het hoort. Maar ik blijf het gek vinden dat die stipjes en cirkels iets anders centreren.

2 likes

No worries, mijn fotoā€™s zien er over het algemeen uit alsof ze op blauwe dinsdag zijn gemaakt dus daar kon het net zo goed aan liggen!

1 like

12 likes

Het valt me nu pas op dat de ā€œ10ā€ op de minuten-subdial van de Speedy Tuesday niet geroteerd is zoals bij andere radial ontwerpen. Normaal zijn de nummers op de onderste helft van de cirkel geroteerd (zoals de andere twee subdials)

Het is niet een van de 300 :wink:

Ik niet, een 1 is nou eenmaal minder breed dan een 2 & je wil de index toch echt precies in het midden hebben zitten.

Ging niet om de cijfers, maar ā€˜markerings-stipjesā€™ positie ten opzichte van de ringen in de subdial.

1 like

Blijft een fijn horloge! :heart_eyes:

18 likes

Eentje uit het archief dan maar.
Op fotoā€™s vind ik het een geweldig horloge.
In de praktijk was ik er best snel klaar mee.
Toch begint het weer te kriebelenā€¦

7 likes

14 likes

Ik zie regelmatig Speedy Tuesdays langskomen hier. Allebei beperkte oplage van ongeveer 2000 stuks dus er kan maar een erg klein deel in NL zijn beland zou je zeggen. Kan iemand mij vertellen hoe ik een poll aanmaken om eens te turven?

14 likes

Ja - en beter is nog een poll te maken met twee opties: Speedy Tuesday 1 en Speedy Tuesday 2. Dan reageren alleen de mensen die een van twee hebben.

  • ik heb de Speedy Tuesday 1
  • ik heb de Speedy Tuesday 2

0 stemmers

2 likes

Volgens mij heeft @HorlogeOpa een Ultraman. Misschien meldt hij zich nog.

De ST1 maar weer eens op zijn originele band. Wat een prachtige combi is het toch ook!

14 likes

Via een omweg dan toch nog in bezit šŸ„°

26 likes