Speedmaster Only

Lekker bezig…:joy:

blijft een mooie ‘tegenhanger’ van mijn Panda zo’n reverse panda :innocent:

Je hebt de sub en DJ toch op staal… Is deze dan niet prima om gewoon op leer, nato, whatever to houden? Geen straf lijkt me. Het is nu niet dat de stalen band van de primero je heeft laten besluiten m langer te houden.

4 likes

IMO te drukke dial om 'm als swapper aan te houden. En soms heb je gewoon geen klik.
Voel niet wat ik voor de Sub of DJ voel.

Wat heb je in de plaats op het oog?

Deze :point_down: of een Pepsi/Coke. Ondertussen zoek ik rustig door naar een Oysterquartz 17000 met blauwe dial. Hoi @RBK :wave:

7 likes

Als we dan toch met bandjes aan het klooien zijn.
Ik heb weer eens Erika’s op bezoek gehad. It’s an Original, om precies te zijn de ‘Vintage’. :slight_smile:

6 likes

Tintin vind ik het mooist op staal.

17 likes

Iedere speedmaster is het mooist op (z’n eigen) staal, … vind ik. :wink:

Ben overigens wel een hele grote fan van de rood-witte racing line op jouw speedy, Maakt hem net even wat vrolijker. Ontzettend fraai! :ok_hand:

1 like

Met de vlam (nog) in de pijp. Wie herkent de motor?

4 likes

3 likes

Hoi @Watch2Morrow ! Ik zou voor de Coke gaan :grin:

Sorry de OQ bevalt nog steeds :blush:

1 like

Is het een Kawa H2R?

:zipper_mouth_face:

11 likes

Mooi bandje, mooie foto … enne je loopt er ook zeker niet mee voor gek maar ik ben nu eenmaal geen fan van leer (of stof) aan stalen ‘sporthorloges’. Het is een smaakdingetje. :sunglasses:

Dat gezegd hebbende, tijd om de Erika’s er maar weer vanaf te halen. Genoeg buiten de lijntjes gekleurd voor vandaag, het was best even leuk. :wink:

1 like

Bingo! Niet de mijne trouwens…

1479 band :sunglasses:

6 likes

16 likes

Mijn god, hoeveel van die Tintinnen hebben we eigenlijk op HF?
Lijkt wel alsof iedereen er mee rondloopt terwijl ik juist dacht dat het een soort van gelimiteerde bijzonderheid was tov. dat ding wat ik nu om de pols heb (… waar ook iedereen mee rondloopt trouwens. :sunglasses:)

PS Je eigen raketje @steef? Doet me een beetje denken aan Hubert Gruber, met zijn ‘kleine tank’. :rofl:

2 likes