Speedmaster Only

Wat mij betreft. :wink:

Vandaag deze ongepolijste, haarscherpe Transitional :+1:

8 likes

Moondust Grey nubuck op de From the Moon to Mars. Vakwerk van @Ko-Banden natuurlijk!

Eigenlijk gekocht voor een ander horloge maar dit past veel beter. :sunglasses:

15 likes

ā€˜Eindelijkā€™ een 1039 bracelet gevonden in perfecte staat Ć©n uit hetzelfde jaar als mā€™n Speedy:

Prachtige band en super om het horloge zo compleet te maken.

16 likes

145.022-68 vs. 105.012-66 CB :grinning::+1:

6 likes

5 likes

14 likes

3 likes

Prachtige patina deze!!

1 like

Zag deze voorbij komen, toch wel echt grailsā€¦ :sunglasses:

5 likes

Ja, de ouwe meuk is schaarsā€¦ tot je de verzamelaars ziet!

4 likes

Nice!

Waar gevonden? Ik heb dezelfde. Speciaal een andere speedy gekocht voor de band (om aan mijn 145.012 te hangen)

1 like

Dat kun je niemand buiten dit forum in goed fatsoen uitleggen. :smiley: Zeker niet gezien de prijs, aanname van mijn kant.

2 likes

Het leek me slimmer dan een band van +1200 euro kopen :confused:

3 likes

Thanks! Gekocht bij een kennis waar ik 2 andere klokjes van heb overgenomen. Dikke mazzel want zo vaak vind je ze niet in deze staat. :slight_smile:

2 likes

Ik heb deze moderne (december 2016) Speedmaster nu ca. 3 maanden in bezit en altijd om. Soms wissel ik een bandje, thatā€™s it. Zonder twijfel het fijnste horloge dat ik tot op heden heb gehad.

Grappig om te lezen dat sommige mensen de wijzers van de nieuwe modellen te wit vinden. Juist de combinatie van spierwit en zwart vind ik zo tof! Super duidelijk afleesbaar ookā€¦

8 likes

Mooie band ook!!

1 like

Ik ben een van die mensenā€¦

Komt waarschijnlij omdat mijn eerste Speedy een 1989 Limited was en juist die lume staat erom bekend enorm te verkleuren. Ik schrok dus nogal toen ik een nieuwe om mā€™n pols had. Zal mogelijk heel anders zijn geweest als ik met een nieuwe was gestart.

Blijft een topklok!

1 like

Weet iemand of er buiten de speedmaster Mark IV nog een speedmaster bestaat met een automaat en ook de professional erkenning heeft?

Versatility:

5 likes