Speedmaster Only

Dan moet je denken aan 3500 euro (compleet D&P), als ie gaat…

1 like

Ik heb de ballen verstand van prijzen, maar dit klinkt mij erg redelijk in de oren. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ik geloof niet dat er een goedkopere (compleet) te vinden is.

1 like

Mag hier uiteindelijk ook meespelen.
Prachtige Mark IV

10 likes

Of een leuke ruil?? :grin:

die kans is minimaal…

Deze versie staat sinds een paar dagen voor €6K,- op Marktplaats. Ik heb hem bijna geruild tegen mijn IWC (met bijbetaling van zijn kant). Vervolgens gaf hij aan een koper ervoor te hebben gevonden, maar achteraf ben ik toch blij dat ik het niet heb gedaan.

Ik geloof niet dat de kleurverandering natuurlijk is. Lijkt me onwaarschijnlijk dat het rood van Mars en het grijs van de maan allebei naar blauw verkleuren, waarbij de blauwe Aarde blauw blijft. Eerder een stukje creatieve huisvlijt met de wijzerplaat. Verkoper heeft het horloge trouwens de naam “Blue Moon” gegeven.

Klopt. Er zijn wel verschillende versies (qua kleur) bekend van deze maar dit wel erg extreem.

Iemand nog een leuke Speedy kopen ??? https://link.marktplaats.nl/m1174722159
Koper woont wel Bucuresti, Roemenië :sunglasses:

Net te laat, was er 2 weken terug nog en zou wel serieus interesse hebben :smiley:

Erg logisch ook, een vent uit Roemenië zoekt de Nederlandse 2e hands verkoop site op om zijn luxe goed te verkopen…

En dan ook nog voor een ruim te lage prijs. Vraag me altijd af of er echt mensen intrappen.

Ik vrees van wel, helaas.

En toen had ik er 3

26 likes

Gaaf!

1 like

Die linker :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Wat zeg ik: allemaal :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Prachtig! Maar je hebt wel een probleem… Drie speedy’s en maar twee polsen… Uiteraard wil ik je van je probleem afhelpen…volledig gratis zelfs…:innocent:

1 like

Niet doen! Lekker dragen. Worden per jaar gewilder!

1 like

En wat te denken van de prijs als er ooit een mars missie gaat komen :wink:

1 like

Zo denk ik ook!

4 likes