Speedmaster Only

Dan is het prima toch :slight_smile:

1 like

Op leer toch ook wel leuk:

23 likes

Beter zelfsā€¦:wink:

4 likes

8 likes

Blue Sunday :large_blue_circle:

12 likes

Lekker bandje. Waar heb je die vandaan? :slight_smile:

Band van Ko? Of ergens anders vandaan? Ik vind hem wel mooi.

Dit is een jeansblauwe struisvogel van Esprit Nato. IMO topkwaliteit. Bij daglicht:

7 likes

Bij deze fotoā€™s heb ik altijd zoiets wat ik bij autoā€™s met 19" zonder verlaging vindtā€¦ Wheelgap kills. Luggap sucksā€¦

3 likes

Ko maakt inderdaad mooie banden.

Deze komt van Bulang & Sons (van JPM). Dit is eigenlijk een van mijn mooiste bandjes.

1 like

Voor wie de Speedmaster op een NATO draagt; plakken jullie tape of een sticker op de kastbodem om slijtage te voorkomen?

Je kast slijt niet van een nato.

Nooit gehoord van nato-rash?

Maar wel van zandkorreltjes en andere harde deeltjes die tussen de NATO en de kast terecht kunnen komen. Bij een Seiko van ā‚¬150 niet zoā€™n punt misschien maar bij een duurder horloge wel ā€¦

Bij oude perlon bandjes was dit hetzelfde probleem ā€¦ op den duur zag je de slijtage op de kast (b.v. de Pontiac van mijn vader).

1 like

NATO nooit problemen. Perlon wel.

Mijn fotoā€™s zijn voorbeelden van nato banden. Maar als je m netjes houdt en af en toe schoonmaakt, is er niks aan de hand

1 like

Maar even voor de duidelijkheid. En dat is zoals ik het zieā€¦

Nato doet niets met de kast, die rash komt door zanddeeltjes enz die schuren langs het staal.

Perlon polijst de kast wel. Daar gaat ie van blinken.

Maakt niet zoveel uit of het door de NATO of de zandkorreltjes komt; doen jullie een beschermende sticker, of een stukje tape, op de kastbodem ter bescherming?

Klopt, de Pontiac van mijn vader (helaas is dat horloge er niet meer) had duidelijke sporen van de Perlon bandjes.

Het antwoord is dus nee voor mijā€¦ :wink: