Tuurlijk kan die op leer, begint alleen op een gegeven moment muffig te ruiken. En het leer is op een gegeven moment op.
in tegenstelling tot mijzelf zijn er hier veel leer-fanaten,
op twee na zijn al mijn horloges voorzien van stalen banden,
ik vind ze beter dragen dan leer, mijn doos is gevuld met lederen banden
Dit is een prima combinatie waarbij de band zelfs lijkt op een O.E. Omega band met die dubbele pads. Wellicht is het zelfs een originele band. Zo’n zelfde band zit af fabriek bij mijn Speedmaster Racing Schumacher (ik draag 'm op een andere rode “racing” band).
Kortom: niks mis mee!
Kan prima
Neen. De enige plek waar ik leer in de buurt van een horloge dat zo techniek en motoren en snelheid uitstraalt wil zien is aan een handschoen in de buurt of aan de autozetel onder m’n gat (en ge moogt het merk zelf kiezen)
Yay!
Yay.
Yay, zoals het hoort bij de First Omega in Space: https://www.omegawatches.com/en-us/watch-omega-speedmaster-anniversary-series-chronograph-39-7-mm-31132403001001
tuurlijk! lekker doen! staat hem goed
Overigens vind ik persoonlijk dat je vrijwel elk horloge op een leren band kan dragen (paar uitzonderingen daargelaten).
Ik vind het geen gezicht. Een Speedy hoort op staal of velcro.
Nay.
Lente/zomer staal, herfst/winter leer. Leer - beetje “relic-ed” (dit voor de e-gitaaradepten) donkerbruin nubuck Molequin. Staal - 1171/633 (origineel re-issue) op een 2020 1861.
Yay
Smaken verschillen. Persoonlijk vind ik leer niet passen bij sportieve horloges. Doet afbreuk aan stoere design/imago. Staal, Nato of MN straps staan veel beter bij dit soort modellen. Zo ziet het uit als een dress watch achtig horloge terwijl het geen dress watch is. Misschien moet ik ooit eens overwegen om hierin whoke te worden
In mijn beleving prima, hoewel misschien nog beter op een stevige canvas band. Indien het voorkomt dat het horloge loshangt is het gelijk al een verbetering in mijn ogen. Ik vind dat er altijd erg schraal uitzien bij anderen. Alsof het passend maken te ingewikkeld was of het niet je eigen horloge is of je liever een armband gedragen had. Maar goed, als je dat fijner vindt zitten dan zal ik er heus niets over zeggen.