Hebben jullie de originele moonwatch of de upgrade met saffierglas
Voor mij sandwich sapphire. Ik had op mn Monaco n plexi, maar dat voelde voor mij, met alle respect, niet Premium aan.
Bijkomend voordeel is dat het uurwerken nu te bewonderen is

Hesalite, de bolvorm van de dome is prachtig ! Saffier geeft meer een trapje of hoe moet ik het zeggen…
Als je beide naast elkaar legt vind ik de witte rand die door het saffier gecreerd wordt ook minder.
Smaken verschillen natuurlijk, de ene kiest saffier de ander hesalite
Idem. Ik vind deze ook mooier dan het saffierglas
Mocht er ooit 1 komen dan is het wel de versie met saffier, alleen al om de open achterkant.
Wel grappig. Bij de juwelier zag ik de versie met een metalen band voor euro 100 duurder dan bij een lederen band
En dat terwijl er twee banden worden geleverd. Een stalen en een lederen band
De speedmaster word als ik het goed heb geleverd of met leren band of met stalen band (+€100). Daarnaast een extra nato band en astronaut nato band. @Riddler
Ik wilde zeggen dat een speedy alles kan hebben, maar heeft iemand een foto van een speedy op kevlar…?
Is dat een 21mm band? Als je een koper zoekt, ik zoek nog een zwarte rubberen band voor een Aqua Terra
Betreft een 20 mm band en zou dus moeten passen. Bij interesse graag PB.
Leuk al die reacties heb niet geteld maar staal en leer zullen elkaar niet veel ontlopen. Na een dag staal morgen maar weer leer en blijven afwisselen
En daar heb je de essentie te pakken. Ongeacht een ieders voorkeur: de kracht vd speedy is dat alles hem staat
Op perlon obv.
Hesalite denk ik? Mooi
Ik wissel af. Op staal vind ik hem iets mooier, maar hij draagt een heel stuk comfortabeler op leer.
Groene band op de Speedy
Zowel leer als suède.