Speedmaster Reduced via Chrono24

Volgens mij gebruiken de Date, Triple Date (MK 40) en de Speedmaster Racing 40 allemaal dezelfde kast, origineel ontwikkeld voor de Valjoux 7750- afgeleide uurwerken.

1 like

Zelf een reduced gehad, uiteindelijk ingeruild voor een automatic (40mm).
Volgens de puristen geen echte moonwatch, en dat zal best.
Maar t is wel een echte speedmaster die een stuk beter om je pols past.
Afgaande op je polsmaat denk ik dat een reduced je prima gaat passen, maar idd, probeer er ergens 1 te passen, let op dat ie geserviced is want dat is met dat piggyback verhaal een kostbare oefening.
Ik heb 2 jaar geleden nog een reduced op staal voor 1500 van de hand gedaan, ik weet dat de prijzen stijgen, maar 3.5k is ècht te veel voor een reduced.
Veel plezier met je zoektocht, een mede Omega liefhebber,

4 likes

Voor 16cm pols, welke variant zou het beste zijn dan?
!m

Second voor de Day Date - Mark40. Heb deze zelf ook en is mooie bescheiden maat, met triple date en zonder de niet ge-alignde pushers en kroon en complicaties van de reduced. Als bonus is deze vaak ook nog wel wat betaalbaarder.

3 likes

Het probleem van 25% extra kosten lijkt voor Gijs geen probleem aangezien een vriend deze pracht kan meenemen!

Verder lijkt het horloge uit deze advertentie (kennelijk) weer beschikbaar!:smiley:

2 likes

Je mag de auto 40mm van mij passen als je wil (Scheveningen). Ik heb een 17.5cm pols en dan is ie wmb precies goed. Dus denk dat je goed zit met je reduced

1 like

Bedankt voor het aanbod!
Ik woon helaas in Brugge(België), maar moest ik eens toevallig in de buurt moeten zijn zal ik eens iets laten weten!

1 like

De Speedmaster Reduced is top! Mooie dial en formaat is perfect.
De service kosten zijn vrij hoog maar ik heb dat nooit betaald voor mijn service :wink:

Ik zou geen extra waarde hechten aan doos & papieren bij dit model. Die oude doos valt dikwijls van ellende uit elkaar.

3 likes

Heb je er niet 1tje over voor hem!? :wink:

2 likes

:relaxed:

Blijf je erbij zitten met een doorgeladen pistool?

Hele goede vraag :laughing:

1 like