Speedy tuesday part 2

Jah… :disappointed_relieved: :sob:

1 like

F*ck uitverkocht😞

Ik vind hem eigenlijk zelfs 6K cool. Als je vergelijkt wat een El primero, een IWC of een Daytona tegenwoordig kost vind ik een speedy hopeloos onderprijsd.

Soit we zien wel als ik een telefoontje krijg van Omega en eens kan passen :slight_smile:

3 likes

Zelfde hier (ander nummer weliswaar), nog een 2e keer geprobeerd. 10 min later uitverkocht :confused:

1 like

Dat is geen lume, die is enkel zichtbaar onder uv licht, vandaar het uv lampje dat erbij zit

Ik sta op de wachtlijst!

Ik ook. weer te laat zo. als met alles in me leven. :rofl::rofl:

Idem, 3 keer geprobeerd voor ik eindelijk kon bevestigen.

hier ook te laat. Binnen 2 uur dus uitverkocht. Maar vraag me af of er dit keer NOG meer speculanten hebben ingeschreven…

Vind hem overigens wel mooi, maar alleen een nato-band is wel heel karig… En toch weer 600 duurder dan de enige echte Speedy Tuesday :wink:

Ik heb nr. 948 kunnen reserveren, maar moet wel nog even denken of ik hem tof genoeg vind.

1 like

Zit ook een leren band bij

1 like

Zeg je dat als liefhebber of als handelaar? :wink:

3 likes

Liefhebber. Zolang deze geen 10k+ gaat op het moment dat ik hem aangeboden krijg door Omega gaat deze niet buiten (op voorwaarde dat hij zo cool is als op de foto’s )

Ook voor de iets langere termijn zal het geen slechte investering zijn.

Net als de meeste, heel cool. Voor 6k koop ik toch liever iets anders.

Weet niet of dit hier al genoemd is, maar het is weer een samenwerking met Fratello geweest.

nog niet genoemd (volgens mij), wel gaaf. En verwachtte eerlijk gezegd ook wel dat Robert-Jan hier weer een vinger in de pap had. Nice!

Potverdikkeme wat een vet ding!

9 likes

Zekers …echt strak !!!

Waarom wordt ik steeds verliefd op een horloge dat net een uur geleden uitverkocht was.
Dat was dan al vanmorgen natuurlijk.