SpeedyTuesday 27 sept. The Hague

F#ck. Niet gekeken. Realiseer me nu ineens dat het op een dinsdag is, dus dat ik gewoon kan…

:crazy_face:

Hier nog niks ontvangen!

Meteen aangemeld toen de opening was. Jammer genoeg wachtlijst…

Ik denk dat je iets te kritisch bent for RJ s businessmodel😁
Je zou iets meer Fratello erin moeten gooien hier;

Waarom ik zo hou van mijn speedmaster of
Mijn speedmaster met een beschuitje etc.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Helaas op de wachtlijst

Herkenbaar gevoel toch?

Ben er ook bij!

Toch wat bekende die gaan zo te zien!

2 likes

We gaan alleen niet naar de Rikketik :joy: dus hoe herkennen we de HF gangers? :joy: bij de koffiekraam?

1 like

We kunnen naamstickers maken :joy:

2 likes

Als het gaat zoals de GTG in Biel, hebben ze naamplaatjes.

Las vandaag dat iemand uit Californië komt overvliegen voor deze GTG in Noordwijk. Wow!

6 likes

Lijkt me wat vreemd als er maar een paar mensen die sticker zouden dragen :joy:. Hopelijk heeft de organisatie ervoor gezorgd, alleen weten we dan nog steeds niet of betrokkene een HF strafblad heeft :joy:

1 like

Ze komen zelfs uit Zuid Limburg, onvoorstelbaar toch? :muscle:t2::joy:

Kunnen bij de ingang afspreken? En anders zien we elkaar bij de bar:). Heb er zin in :grinning:

1 like

Tja, al die posts over loslatende pushers en slecht uitgelijnde wijzers, en prellende 1861 uurwerken vanaf nieuw, helpen natuurlijk niet. :grin:

Maar de waarheid moet af en toe gezegd worden. Al kom ik er wellicht nooit meer tussen nu, iedereen veel plezier morgen! :facepunch: :ok_hand:

2 likes

Ga je een doek met “HF member :arrow_down:“ erop vasthouden? Hoe weet je wie wie is?

Ik schrijf er gewoon HF bij op het naamkaartje :smiley:

1 like

Voor de deelnemers: vergeet je ID-bewijs of paspoort niet, anders wordt het een kort dagje.

Nou het viel nog niet mee om aan de dresscode te voldoen maar heb gelukkig een passend jasje gevonden. De das had beter gekund maar hopelijk word ik niet geweigerd.

Welk naamkaartje :joy::joy:

Zoiets bedoel je toch?

3 likes