Ik ook! Deze band is niet alleen bijzonder mooi
afgewerkt, maar ook nog eens uniek omdat dit
typisch Seamaster is. Zoān dergelijke band zie je
vrijwel nergens.
Ben em wel eens op een Alpha ofzo tegengekomen
Ja, hij is geweldig heh. Alleen jammer dat de sluiting zo krasgevoelig is. Even schuren en 't is weer weg, maar toch.
En de duikersextensie is ook zo mooi weggewerkt. Wel is ie iets gevoeliger voor slijtage dan bijvoorbeeld die van Seiko, maar het valt zo mooi in de sluiting dat de band in zān geheel vloeiend doorloopt. (tu)
En nogmaals, je hoeft em niet zelf te hebben om em voor te dragen. Of dat ie stevig is, lekker is, etc.
Deze is van de man van mān nicht en hij valt niet mooi om mān pols, maar hij is super mooi gemaakt. En geweldig om in het echt (!) te zien. De schakels lijken wel facetten van een diamant, zo mooi sprankeld zelfs de matte delen van de band je toe wanneer je em stukje voor stukje in 't licht laat vallen! Dit is wereldwonder is helaas niet van een plaatje af te zien, maar ik vond 't in ieder geval erg bijzonder.
Ik heb 't natuurlijk over de Audermars Piguet Royal Oak:
Markant detail is dat de zijkanten van de kleine tussenstukjes gepolijst zijn. Zo geeft ie heel subtiel tussendoor een extra glinstering, zonder dat 't bling bling wordt.
mwuah,ik zag die deville omega voor 90.000,-
euro
tekoop staan.
Zou best nice zijn als ik dat verdien met mijn
eerste maand salaris rofl
( En dat als startsalaris⦠dat zou een hoop
moois beloven
die omega is echt TE mooi!
Yep, TEā¦
Maar misschien dat deze beter haalbaar is? http://www.chrono24.com/nl/search/index.htm?showid
=1548476&showpage=4&dosearch=1&searchexplain=1&SEA
RCH_ADTYPE_ID=U&SEARCH_BRAND_ID=187&MODEL=de ville
4&SORTORDER=1&numresults=135
Niet dat mān maandsalaris dat zou halenā¦
hey, die is daadwerkelijk te betalen. 4500 is ooit nog wel te doen⦠wellicht iets voor als ik ga werken
Zoals bij je eerste gelukwensen al eerder gemeld, een keer in mān handen mogen houden, en dat was 't moment dat ik mesh anders zag dan slappe dunne iele bandjes. Was erg onder de indruk van zān malienkolder stoerheid!
Hey, ik hen zān titanium broertje! Maareh, ik gruwel nog steeds van zān bandje. Is mān ergste metalen wiebel-bandje. Hij kan bijna 90 graden vertikaal draaien!
Hij blijft dus logisch niet strak om mān pols zitten, wat ik persoonlijk mooi vind. Maar ach, smaken verschillen, en velen zijn gecharmeerd van de jubilee band.
Ik destijds immers ookā¦
P.S. Nu ik erover terugdenk, dat is alweer een klokje van zo een 14 jaar geleden! Met nog Sapphlex glas ofzo.
Klopt, met sapphlex glas.
Op zich valt dit jubilee bandje nog mee,vind het wel bij dit klokje passen.
Wil tzt wel deze op Seiko rubber(Z22) doen.
Voor de rest vind ik het een top klok en loep zuiver aan de tijd.
Klopt, met sapphlex glas.
Op zich valt dit jubilee bandje nog mee,vind het
wel bij dit klokje passen.
Wil tzt wel deze op Seiko rubber(Z22) doen.
Voor de rest vind ik het een top klok en loep
zuiver aan de tijd.
gr Ron
De mijne heeft 't helaas al na 3 jaar begeven Volgens de juwelier zou er iets mis zijn met het uurwerk, en 't zou erg kostbaar kunnen worden om em te laten fixen door Seiko. Sindsdien ligt ie in zān graf (= mijn kast). Nu ik uitgekeken ben op Kinetic, denk ik dat ik em ook geen nieuw leven in zal laten blazen. Het blijft wel een mooie jeugdherinnering. Niet dat ik zoooo oud ben :+
Och nee, 't is een leuke jeugdherinnering. Voor een paar tientjes is wellicht aan een nieuw uurwerkje te komen. Maar met die band wil ik em ook niet om.
Maar wie weet, heb gemerkt dat smaken nog wel eens willen veranderenā¦