Spiegeltje, spiegeltje

Time Cat Schreef:

mwuah,ik zag die deville omega voor 90.000,- euro
tekoop staan.

Zou best nice zijn als ik dat verdien met mijn
eerste maand salaris rofl :smiley: :smiley:

(:smiley: En dat als startsalaris… dat zou een hoop moois beloven :smiley:

die omega is echt TE mooi!

Yep, TE…

Maar misschien dat deze beter haalbaar is? :wink:
http://www.chrono24.com/nl/search/index.htm?showid=1548476&showpage=4&dosearch=1&searchexplain=1&SEARCH_ADTYPE_ID=U&SEARCH_BRAND_ID=187&MODEL=de ville 4&SORTORDER=1&numresults=135

Niet dat m’n maandsalaris dat zou halen…

RogierJ Schreef:

Ik ook! Deze band is niet alleen bijzonder mooi
afgewerkt, maar ook nog eens uniek omdat dit
typisch Seamaster is. Zo’n dergelijke band zie je
vrijwel nergens.

Ben em wel eens op een Alpha ofzo tegengekomen :wink:

Ja, hij is geweldig heh. Alleen jammer dat de sluiting zo krasgevoelig is. Even schuren en 't is weer weg, maar toch.

En de duikersextensie is ook zo mooi weggewerkt. Wel is ie iets gevoeliger voor slijtage dan bijvoorbeeld die van Seiko, maar het valt zo mooi in de sluiting dat de band in z’n geheel vloeiend doorloopt. (tu)

En nogmaals, je hoeft em niet zelf te hebben om em voor te dragen. Of dat ie stevig is, lekker is, etc.

Deze is van de man van m’n nicht en hij valt niet mooi om m’n pols, maar hij is super mooi gemaakt. En geweldig om in het echt (!) te zien. De schakels lijken wel facetten van een diamant, zo mooi sprankeld zelfs de matte delen van de band je toe wanneer je em stukje voor stukje in 't licht laat vallen! Dit is wereldwonder is helaas niet van een plaatje af te zien, maar ik vond 't in ieder geval erg bijzonder.

Ik heb 't natuurlijk over de Audermars Piguet Royal Oak:

Markant detail is dat de zijkanten van de kleine tussenstukjes gepolijst zijn. Zo geeft ie heel subtiel tussendoor een extra glinstering, zonder dat 't bling bling wordt.

marnix_moed Schreef:

Time Cat Schreef:

mwuah,ik zag die deville omega voor 90.000,-
euro
tekoop staan.

Zou best nice zijn als ik dat verdien met mijn
eerste maand salaris rofl :smiley: :smiley:

(:smiley: En dat als startsalaris… dat zou een hoop
moois beloven :smiley:

die omega is echt TE mooi!

Yep, TE…

Maar misschien dat deze beter haalbaar is? :wink:
http://www.chrono24.com/nl/search/index.htm?showid
=1548476&showpage=4&dosearch=1&searchexplain=1&SEA
RCH_ADTYPE_ID=U&SEARCH_BRAND_ID=187&MODEL=de ville
4&SORTORDER=1&numresults=135

Niet dat m’n maandsalaris dat zou halen…

hey, die is daadwerkelijk te betalen. 4500 is ooit nog wel te doen… wellicht iets voor als ik ga werken :smiley:

wat een mooi klokje !!!

het mooiste weet ik niet … maar in combi met de afstelling in de sluiting een prima combi :slight_smile:

In tegenstelling tot sommige hier vind ik de jubilee band best wel mooi

maar dan niet de aftermarket versie.

gr Ron

Graag gedaan! Soms loont 't om ff rond te neuzen.

Zoals bij je eerste gelukwensen al eerder gemeld, een keer in m’n handen mogen houden, en dat was 't moment dat ik mesh anders zag dan slappe dunne iele bandjes. Was erg onder de indruk van z’n malienkolder stoerheid!

Hey, ik hen z’n titanium broertje! Maareh, ik gruwel nog steeds van z’n bandje. Is m’n ergste metalen wiebel-bandje. Hij kan bijna 90 graden vertikaal draaien!
Hij blijft dus logisch niet strak om m’n pols zitten, wat ik persoonlijk mooi vind. Maar ach, smaken verschillen, en velen zijn gecharmeerd van de jubilee band.

Ik destijds immers ook…

P.S. Nu ik erover terugdenk, dat is alweer een klokje van zo een 14 jaar geleden! Met nog Sapphlex glas ofzo.

Klopt, met sapphlex glas.
Op zich valt dit jubilee bandje nog mee,vind het wel bij dit klokje passen.
Wil tzt wel deze op Seiko rubber(Z22) doen.
Voor de rest vind ik het een top klok en loep zuiver aan de tijd.

gr Ron

bikerplus Schreef:

Klopt, met sapphlex glas.
Op zich valt dit jubilee bandje nog mee,vind het
wel bij dit klokje passen.
Wil tzt wel deze op Seiko rubber(Z22) doen.
Voor de rest vind ik het een top klok en loep
zuiver aan de tijd.

gr Ron

De mijne heeft 't helaas al na 3 jaar begeven :frowning: Volgens de juwelier zou er iets mis zijn met het uurwerk, en 't zou erg kostbaar kunnen worden om em te laten fixen door Seiko. Sindsdien ligt ie in z’n graf (= mijn kast). Nu ik uitgekeken ben op Kinetic, denk ik dat ik em ook geen nieuw leven in zal laten blazen. Het blijft wel een mooie jeugdherinnering. Niet dat ik zoooo oud ben :+

Wie weet kom je er ƩƩn op de bay tegen eens tegen een schappelijke prijs?

gr Ron

Deze van mijn nieuwe Invicta vind ik ook erg mooi.

Wel apart om te zien, zo’n heftige pols met daarom een subtiel horloge (Tissot PRC200).
Dit bedoel ik zeker verkeerd hoor.(tu)

mijn oude seiko was me al iets te groot… die is echt MEGA!

Och nee, 't is een leuke jeugdherinnering. Voor een paar tientjes is wellicht aan een nieuw uurwerkje te komen. Maar met die band wil ik em ook niet om.
Maar wie weet, heb gemerkt dat smaken nog wel eens willen veranderen…

Ik krijg nog steeds de rillingen van die klok. Net als wanneer je in de vrije natuur een leeuw tegen komt… respect! :-S

En vind em idd ook erg mooi gemaakt. Past helemaal bij zo een stoere klok.

Hite Schreef:

Wel apart om te zien, zo’n heftige pols met daarom
een subtiel horloge (Tissot PRC200).
Dit bedoel ik zeker verkeerd hoor.(tu)

Zo vat ik het ook niet op, maar tegenwoordig zitten ze om mijn nog heftigere pols :slight_smile:

Te zien op de volgende foto met een mooie watchadoo. (zelf gepolijst met cape cod doekje)
Blijven ook mooie banden…

Hite Schreef:

Deze van mijn nieuwe Invicta vind ik ook erg
mooi.

http://i46.tinypic.com/307ybmh.jpg

behoorlijk heftig met die vinnen!!

Wow, daar past zo een stoere Monster wel beter op imho.

De band is ook mooi, maar vind em persoonlijk niet zo mooi op de Monster staan.