Sportief horloge onder 200 Euro

Ze hebben een leger bestel nummer.
Misschien kan je ze voor een zacht prijsje bij de foef kopen;)
idd onder Tutima.

Tja, wie verplaatst zijn productie niet naar China;)

Grt.

drex Schreef:

Ze hebben een leger bestel nummer.

mja, dat heeft Precista ook voor al hun modellen, die hebben ook verder niet veel met het Britse leger te maken, die nummers kun je gewoon aanvragen

Ik vind de Barbos voorlopig de knapste.

Vooral dan dit model (redelijk vertrouwd model):

Maar zonder kroon is zijn kast 47mm en 19mm dik.

Mijn Hamilton hieronder is slechts 44mm en 15mm dik.

Ik denk dat de Barbos te groot zal zijn voor mijn pols.

Een moeilijke :-/

Kent iemand een kleiner alternatief? Hoeft niet perse zelfde model te zijn maar mag iets in die stijl zijn.

google maar eens op orient mako.
Zoals deze ook ver onder de 200 euro degelijke automaat en waterdicht en niet te groot,

gewoon verder zoeken, die tocht is het leukst.

groetjes Lenno

Mako XL dan ook een mooie optie

zelfs inclusief de Hirsch Liberty band nog onder de 200 euro

In de categorie ‘heppumzellufook’ (horloge en band). Niet voor lang trouwens, hij maakt binnenkort plaats voor de Victorinox Inox.

Dit is inderdaad ook een optie.

Ik kijk nog wat rond en houd jullie op de hoogte

Als je voor een stoere duiker bent heb ik hier een Artego 5oo m. in nieuwstaat volledig compleet. Gebouwd als een tank met betrouwbaar Miyota uurwerk, zeer goede lumen en loopt haarzuiver.
Daar ik geen foto’s kan plaatsen raak ik niet op het verkoop gedeelte maar bij belangstelling kan ik je wel iets mailen.
Hij mag voor 180 euro van eigenaar veranderen.
Exit reclame :wink:

On topic.
Voor dat bedrag vindt ik dat je Japans moet gaan, dus Seiko en Orient maar zeker ook Citizen en Casio niet vergeten, prima horloges die hier op het forum volgens mij niet de aandacht krijgen die ze verdienen.

In het jaar 2005 zijn er 15400 stuks geleverd aan het Duitse defensie apparaat.
Dit was slechts 1 van meerdere leveringen.

:smiley:

Grt.

pb gestuurd :slight_smile:

Ik kan je de Artego 500 warm aanbevelen. Heb zelf de 300, ben er erg blij mee.

Een bekende tegenhanger van Casio:

Persoonlijk zou ik weer voor een G-shock gaan. Geheid dat die ook weer 10 jaar mee gaat. En waarom niet? Er zijn zoveel kleuren, vormen en maten dat je denk ik niet het gevoel hoeft te hebben om hetzelfde horloge om te hebben.

En mocht er een kleurencombi je bevallen, dan hebben ze vaak nog een hoop keuze om aan je specifieke wensen te voldoen

Suc6 met je keuze!