Squale 1521: To Blast or to Polish, Thats the question!

Nee krassen zijn niet het probleem bij de blasted kast.

Easy! Polished 100% voor een squale. Geniale kastvorm de 1521 :ok_hand: welkom terug @ kamp Squale

3 likes

En dan lees je je eigen bericht en dan lees je… To Blast… Correctie, to Polish want dat was de versie die ik had en dat is de versie die weer gaat komen.
Hoe bedoel je enthousiast… :rofl::rofl::rofl:

1 like

Blasted…for his pleasure.

9 likes

Prachtig setje :ok_hand:t2: met allebei hun charme

Mooie set David!

1 like

Zijn alledrie uit de oude doos. :sunglasses:

2 likes

Ik ben even in de war … :thinking:
Foutje in de tekst of? Een 1521 is nl. een 50 Atmos. Bedoel je soms “plaatsgemaakt voor de Matic (60 Atmos)”

Eens!

Van harte alvast en veel draagplezier, alweer!
Goeie keuze. Vind ik. :sunglasses:

@daffie, heb je ze allemaal al gehad of mis je er nog wat? Ik bedoel, ook al eens de polished geprobeerd. Doen! :wink:

2 likes

Alledrie gehad idd. Geen polished nog. :innocent:

2 likes

Drie maal de blasted gehad en 1 maal de polished.
Komt er ooit nog 1 bij :stuck_out_tongue_closed_eyes::wink:

2 likes

Dát is de mooie combinatie :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

ehhhhh yep… Gaat lekker :rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Potverdikke… nu wil ik weer een Squale. Of Panerai. Iets van een Italiaanse duiker voor die vakantie en summer vibes. :sweat_smile:

2 likes

Ha…ik ook. :innocent::grin:

1 like

Ik heb een polished 1521 gehad. Donders spijt van, al op moment van sluiten verkoop.
Onlangs hier op het forum een blasted gekocht. Echt heuuuul blij mee. Nu ook weer om de pols. Bij mij is de wijzer “gewoon” Squale-oranje. Beide uitvoeringen vind ik mooi maar mijn voorkeur gaat nu naar blasted.

8 likes

Goedemorgen, dit is mijn allereerste bericht op dit forum en direct een serieuze vraag.
Ik heb vorige week een 1521 militaire blasted aangeschaft bij Awco in Amsterdam. Heel blij mee. Ik wil er graag een mesh band bij hebben. Nu heeft Awco alleen een (oude?) originele versie van Squale, die een beetje tussen polished en blasted in zit. Deze vond ik niet lelijk op de blasted, maar het contrasteerde wel. Ik heb deze nog niet gekocht. Nu zie ik op de website van Squale dat er een polished en een blasted te bestellen zijn. Kent iemand het verschil tussen de oude band en de nieuwe blasted band? Wellicht met foto’s?

2 likes

Welkom en meteen een mooi horloge :+1:t2:

1 like

Om op dit topic door te gaan. Hoe denkt men nu over de blasted vs polished als je voor de ‘nieuwe’ bracelet erbij kiest. Mijn voorkeur qua looks gaat zeker uit naar polished. Maar ben bang dat na 2 weken die polished bracelet er niet meer uit ziet. Iemand al ervaring met de polished bracelet?

Ja, je kunt natuurlijk deze vraag in dit zombie-topic stellen…
Maar er is een zeer actief en gezellig Squale-topic. Zou daar 'ns even m’n licht opsteken!

1 like

Goed idee!