Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Helemaal juist. De uiteindelijke versie wordt een no-date.
Dit was slechts een proef, voor de kleurbepaling.

Oh en ja, witte markers.

7 likes

Lol, ja je moet natuurlijk wel alles volgen van deze HFLE. Precies wat @TagEd zegt, zo is het. Het was al in den beginne duidelijk dat dit ongeveer de plaat zou worden. Heel even de vraag geweest datum of geen datum, daar waren we dus vrij snel uit. De rubberen band zal ongeveer de kleur hebben tussen de wijzerplaat kleur en de bezel kleur. Zeg maar grijs/blauw die er perfect bij zal passen.

Zijn er die het horloge al helemaal betaald hebben? Zoals deze jongen

Neen, ik koop al mijn horloges op afbetaling :wink:. Nee zoals al eerder verteld is krijg je vanzelf bericht voor de 2e betaling als de productie klaar is. Dus natuurlijk voor de uitreiking van de horloges, dus geen after pay :+1:

3 likes

Ik hoop, dat ik NIET dat bericht krijg! Want …helemaal al betaald als laatste instapper

3 likes

Klopt. De donkerdere was het eerste voorstel van Squale.

Wij hebben toen een verzoek gedaan voor een lichtere kleur met een andere kleurcode omdat we niet vonden dat hij leek op wat wij voor ogen hadden.

Het wordt dus de lichtere, zonder datum, met witte lume en met oranje details.

12 likes

Klinkt uitstekend mannen :+1:

3 likes

Nou dat risico loop je wel natuurlijk, je was gewoon snelle jelle :wink:. Heb je een extra band besteld of een buckle, daar zou je dan nog wel een rekening van kunnen krijgen. :smiley:

Wees niet bang, dat doe ik wel. Ik vraag enkel bevestiging omdat ze een voorbeeld laten zien met datumvenster.
Een klein foutje of misstapje is namelijk zo gemaakt he.
Maar gelukkig is het een voorbeeld en weten de heren nog hoe het is.

4 likes

En zonder datumvenster deze zoveel mooier. Dus die fout mag absoluut niet gemaakt worden :wink:

4 likes

Jammer

1 like

Nee joh, er zijn een heleboel Squals die gewoon een datumvenster hebben. Alleen geen HFLE, dat dan weer wel. Gewoon op je tel. kijken zie je tijd en datum :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Vond hem ook al best afwijken van jullie render, al was de donkere ook een prima zomers kleurtje geweest :sunglasses:. Leuk om dit soort tussenstappen te zien.

2 likes

Zeker! Vond het ook een leuk kleurtje maar het was geen ijsblauw. We hebben vervolgens een kleurcode bij Squale aangeleverd waarna ze met die lichtere kwamen, wat gelukkig wel echt ijsblauw is :grin:

10 likes

Oh ik hoop toch zo dat het nog vóór augustus geleverd gaat worden!..
Want augustus emigreer ik naar spanje en wordt het ophalen lastiger…

4 likes

Ook een mooie locatie voor de uitreiking! Stranden daar zijn toch net even wat fijner dan in NL :smile:

Definitief of even een aantal jaar er tussenuit?

4 likes

Er zullen vast ook verzendopties aangeboden worden neem ik aan :upside_down_face:

2 likes

Zou ik ook geen straf vinden, maar dan wel in november. Dan ga ik daar ook weer eens even kijken :wink:

3 likes

Tuurlijk, maar dat is niet leuk :cry:. Mis je toch het feestje, en ik hou wel van een feestje :tada: :partying_face: :champagne:

2 likes

Dat is het! Feestjes missen heb ik moeite mee. Fomo

2 likes